معاون استاندار قم از افتتاح ۶ هتل در بخش گردشگری استان قم خبر داد و گفت: در راستای افزایش فضای اقامتی استان در هفته دولت ۶ هتل با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، محسن بهشتی ظهر امروز در نشست خبری که مناسبت هفته دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: امیدواریم با آغاز کار دولت دوازدهم و نوع حرکت و نگاه دولت هرروز شاهد اتفاقات خوب و حرکت کشور به‌سوی توسعه باشیم.

وی با ارائه برنامه‌های استانداری در هفته دولت از افتتاح ۲۰۴ پروژه خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با مبلغی بالغ‌بر۴ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در استان و در حوزه‌های مختلف زیربنایی، کشاورزی، گردشگری، صنعت و غیره افتتاح خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم پروژه‌های مربوط به بخش زیر بنایی و عمرانی استان را ۱۲۸ پروژه عنوان و تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های استان مربوط به حوزه زیر بنایی و عمرانی بوده و با هزینه‌ای بالغ‌بر دو هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال اجراشده است.

بهشتی پروژه‌های بخش کشاورزی را ۵۲ پروژه و بخش صنعت را ۷ پروژه اعلام و خاطرنشان کرد: پروژه‌های بخش کشاورزی هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۷۶ میلیارد ریال داشته و در بخش صنعت ۷ پروژه و سرمایه‌ای بالغ‌بر ۶۰۳ هزار میلیون ریال بوده است.

وی از افتتاح ۶ هتل در بخش گردشگری استان قم خبر داد و گفت: در راستای افزایش فضای اقامتی استان در هفته دولت ۶ هتل با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم از دیگر پروژه‌های که در هفته دولت افتتاح خواهد شد نیز نام برد و ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان ۵ پروژه و در بخش آموزش افتتاح ۴ مدرسه را خواهیم داشت و این ۲۰۴ پروژه توسط ۲۷ دستگاه اجرایی استان انجام‌شده و در جلسات و کارگروه‌های ذیل استان برنامه‌ریزی و با حضور استاندار تصویب‌شده است.