قم-رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم از بهره برداری ۳۵ طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی برای ۲۳۲ نفر در استان قم خبر داد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد رضا حاجی رضا ظهر پنج شنبه در مراسم بهره‌برداری از ۳۵ طرح کشاورزی و تجلیل از بهره‌برداران برتر استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: بخش کشاورزی در حوزه اشتغال آفرینی نقش مولدی دارد و این حوزه در تأمین امنیت غذایی مأموریت خطیری بر عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به میزان تولید محصولات کشاورزی در استان قم اظهار داشت: سالانه در استان قم بیش از ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید می‌شود.

حاجی رضا عنوان داشت: تلاش داریم تا بهره برداری در بخش کشاورزی استان قم روند افزایشی داشته باشد که در این راستا نیازمند همراهی و مشارکت فعالانه ۱۴ هزار بهره بردار در این عرصه هستیم تا سطح کیفی و کمی تولیدات کشاورزی در استان تقویت شود.

وی بیان داشت: برنامه داریم تا سطح ارتباطات خود با مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین مراکز دانش بنیان را ارتقا دهیم و از سویی دیگر با توجه به شرایط اقلیمی استان قم برنامه‌های تغییر الگوی کشت را عملیاتی کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم ابراز داشت: دو نفر از بهره برداران در استان قم به عنوان نمونه کشوری معرفی شدند و در این مراسم نیز ۲۴ بهره بردار نمونه استانی تقدیر می‌کنیم.

حاجی رضا گفت: ۳۵ طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی برای ۲۳۲ نفر در استان قم به بهره‌برداری رسید.

[ad_2]

منبع