سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع آتش‌سوزی در زیرزمین انباری لوازم مصرفی سوپرمارکت و مواد غذایی در بلوار شهید کریمی خبر داد.

«حمید کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، از وقوع آتش‌سوزی زیرزمین انباری لوازم مصرفی سوپرمارکت و مواد غذایی پیش از ظهر امروز در بلوار شهید کریمی قم خبر داد و افزود: بلافاصله بعد از اعلام حریق، ۴ دستگاه خودروی عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی تشریح کرد: حریق توسط عوامل آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه کنترل و از سرایت آن به بخش‌های دیگر جلوگیری شد و دامنده‌های فشار مثبت به‌منظور تزریق هوای تازه و تخلیه دود در محل ورودی تعبیه شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه با حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی از سرایت حریق به طبقه فوقانی جلوگیری شد و اکنون حریق اطفا و محل کامل ایمن‌سازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی تلفات جانی به همراه نداشته است، اضافه کرد: اقلام سوخته از داخل زیرزمین این انبار مواد غذایی تخلیه شد.

 

 

یادآور می‌شود در صورت مشاهده هرگونه حریق، همشهریان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۲۵ اتفاق را به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه