[ad_1] مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار کرد: آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق است. وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا هشت […]

[ad_1]

مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار کرد: آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق است.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا هشت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۷ درجه است.

کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر در اواخر وقت بارش باران و وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه پیش بینی می‌شود.

صبوری افزود: آسمان قم در روز پنجشنبه ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در اواخر وقت همراه با کاهش ابر و در روز جمعه نیز هوا صاف گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد در روز پنجشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه و سرعت وزش باد در روز جمعه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۷ درجه پیش بینی می‌شود.

[ad_2]