[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: آسمان امروز قم قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و سرعت وزش باد بین ۵۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است. وی افزود: آسمان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: آسمان امروز قم قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و سرعت وزش باد بین ۵۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

وی افزود: آسمان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود و سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: هوای این استان در روز پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران است و احتمال رعد و برق و سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی وجود دارد.

وی گفت: آسمان استان قم در روز جمعه قسمتی ابری از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز قم هشت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۴ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز جمعه هشت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه خواهد بود.

[ad_2]