[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، درس خارج حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی چندماهی بود که به دلیل کسالت این مرجع تقلید و توصیه پزشکان برای کاهش فعالیت ها و برنامه ها، تعطیل بود و طلاب و فضلای حوزه توفیق استفاده از محضر وی را نداشتند. با بهبود وضعیت جسمانی حضرت آیت الله […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، درس خارج حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی چندماهی بود که به دلیل کسالت این مرجع تقلید و توصیه پزشکان برای کاهش فعالیت ها و برنامه ها، تعطیل بود و طلاب و فضلای حوزه توفیق استفاده از محضر وی را نداشتند.

با بهبود وضعیت جسمانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از امروز ۲۱ دیماه درس خارج فقه این مرجع تقلید با موضوع «کتاب امر به معروف و نهی از منکر»، در مسجد اعظم قم آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این حضرت آیت الله مکارم شیرازی جلسات درس فقه را در بیت خود و با حضور شماری از فضلای حوزه برگزار می کرد.

برپایی درس خارج حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم قم خوشحالی شاگردان این مرجع تقلید، اساتید و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را به دنبال داشت.

طی هفته های اخیر شماری از شخصیت ها و علمای حوزه ضمن دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، محروم ماندن حوزه از درس خارج  این مرجع تقلید را خسارت توصیف کرده بودند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی کوتاه، برپایی دوباره درس خارج فقه در مسجد اعظم قم و با حضور طلاب، اساتید و فضلا را توفیق و عنایتی الهی برای خود دانست و ابراز امیدواری کرد که این خدمت و توفیق به لطف الهی کماکان ادامه داشته باشد.

گفتنی است، درس فقه این مرجع تقلید سه روز در هفته( یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ها) رأس ساعت ۹:۱۵ در مسجد اعظم قم برگزار می شود./۹۲۴/ج

[ad_2]