رسانه شهرکریمه به عنوان یکی از نمایندگان مردم از آقای رئیسی جمهور می خواهد در سفر به قم الویت ها را دریابد و قولی بدهد که ضمانت اجرا داشته باشد.

احمد نامداری-در ادامه سفرهای استانی رییس جمهور، روز پنجشنبه ۹ دی ماه، استان قم میزبان آیت الله رییسی و تعدادی از اعضای هیات دولت خواهد بود.

بر مبنای روال کاری سفرهای استانی آنچه در میان برنامه ها و رویه سفرها مشهود است آن است که قبل از سفر کارهای کارشناسی توسط متخصصان و صاحبنظران انجام، چالش ها و مسائل هر منطقه دسته بندی می شوند.

نکته مهم اینکه بر اساس ظرفیت های هر استان و امکانات دولت برای تخصیص بودجه، تصمیم گیری می شود و در نهایت با حضور میدانی و گفت و گوی رو در رو با مردم، دستورات ویژه صادر می شود.

در این بین  آقای رییس جمهور باید بداند که قم در وهله اول نیاز به تکمیل پروژه های نیمه تمام و احتیاط کامل در وعده پروژه های جدید دارد.

آقای رئیسی باید بداند که زخم های آخرین وعده ها و تصمیمات دولت های قبل خصوصا وعده های حسن روحانی در سفر به قم هنوز تازه است، چه بیمارستان خاتم که قرار بود بهار سال ۹۸ به بهره برداری برسد ولی هنوز تکلیفش معلوم نیست و چه مترویی که قرار بود مطابق وعده آقای صادقی استاندار قم سال ۹۷ به بهره برداری برسد و هنوز فقط از مترو تونل هایش را دارد.

رییس دولت سیزدهم  به این مسئله هم توجه کند که در تمام خبرهای متعددی که ما سالها در جریان سفرهای روز پنج شنبه وزرا و امرا و سفرا و چهره های مختلف به قم  منتشر کردیم اعتراف به عقب ماندگی عجیب قم و قول برای رفع مشکلات از تیترهای تکراری آن بود که هرگز ترمیم نشدند و امید داریم وعده های این پنج شنبه منطقی باشد.

آقای رئیسی، بافت فرسوده ، بیکاری جوانان و کمبود شغل ، وضعیت مسکن ، بلاتکلیفی عجیب تعیین مدیران جدید دستگاهها، وضع وخیم چهره فرهنگی شهر کریمه اهل بیت(س) ، آلودگی محیط زیست ،فاضلاب های رها شده در مزارع و باغات ،نگرانی از تامین مستمر آب شرب قم و دهها مسئله دیگر را دریابید و لطفا وعده پروژه جدید ندهید.

آقای رئیسی مونوریل الویت مردم قم نیست، حمل و نقل شهری و مترو را بچسبید که مشهدی ها و تهرانی ها  ، مردم خاستگاه انقلاب را به خاطر چند رام قطار قرضی برای راه اندازی مترو حسابی خجالت زده و شرمنده کردند.

آقای رئیسی دو سه بیمارستان بسیار مجهز و بزرگ در قم در سال آینده و یا سال های بعد آماده افتتاح هستند و قم به سمت تبدیل شدن به قطب و مقصد گردشگری سلامت از سوی زائران خارجی می رود ولی هنوز چهارتا هتل درست و درمان و یک ایستگاه قطار آبرومند ویک فرودگاه کوچک ندارد و زائر ایرانی و خارجی در عش آل محمد(ص) بلاتکلیف است.

آقای رئیس جمهور، این بلوار پیامبر اعظم(ص) ما که نقش بین الحرمینی مقدس را برای مجاوران و زائران دارد، در آخرین روزهای حضور دولت دهم در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده ولی هنور حاشیه آن مثل بیابان برهوت می ماند و مایه خجالت ما قمی ها پس از سالها افتتاح است.

آقای رئیسی لطفا با همان دست فرمان استاندار جلو بروید که درد قم را فهمیده و اگر با وعده غیر قابل عملیاتی تنهایش بگذارید معلوم نیست چه اتفاقی برای آبروی این مرد میدان دیده و جهادی بیفتد.

آقای رئیس جمهور آنچه از ظواهر امر بر می آید قرار است بیانیه گام دوم انقلاب فقط زینت بخش همایش ها باشد و  باز هم مقرر است جوانان برومند و جهادی و انقلابی قم در بیابان ها و مناطق محروم بچرخند و با چوب عدم مجوز استخدام ورزومه از چرخه خدمت با وجود نیازمبرم استاندار بیرون از گود بمانند.

آقای رئیسی ، وزرای شما در تردد به قم ،ما اصحاب رسانه ای که لقب انقلابی را یدک می کشیم تاکنون  حسابی خجالت زده کردند و آنچنان شرمنده همکاران شده ایم که سابقه نداشت، چون آقایان وزرا برخلاف تمام دولتمردان قبلی، رسانه های قم را نامحرم می دانند و آهسته می آیند و آهسته می روند و خواهش می کنم شما در سفر به قم اصحاب رسانه را دریابید .

آقای رئیسی:دیشب جمکران بودم و برای شما دعا کردم ، برای وزرایتان دعا کردم و خصوصا برای استانداری که اطرافش خالی از چند مدیر جوان پا به رزم و عملیاتی است و از خدای رحمان خواستم دولتی را  که همه به او چشم امید بسته اند موفق کند.