[ad_1] سید محسن موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، از تولید انیمیشن ماجراهای آقای هوشیار خبر داد و با اشاره به محتویات این اثر اظهار کرد: ماجراهای آقای هوشیار یک انیمیشن اپیزودی است که سه اپیزود آن تا الان آماده شده و در حال پخش است. وی با بیان اینکه فیلمنامه ده قسمت دیگر […]

[ad_1]

سید محسن موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، از تولید انیمیشن ماجراهای آقای هوشیار خبر داد و با اشاره به محتویات این اثر اظهار کرد: ماجراهای آقای هوشیار یک انیمیشن اپیزودی است که سه اپیزود آن تا الان آماده شده و در حال پخش است.

وی با بیان اینکه فیلمنامه ده قسمت دیگر آماده تولید است و تا صد قسمت گنجایش کار جهت فرهنگ سازی و آموزش نکات بهداشتی دارد، بیان کرد: این اثر با تکنیک تلفیقی پویانمایی و رئال پیکسلیشن. ترکیب و تصویربرداری می‌شود.

تهیه کننده انیمیشن ماجراهای آقای هوشیار با اشاره به داستان این انیمیشن بیان کرد: داستان این انیمیشن درباره بهداشت فردی و اتفاقاتی است که جامعه در مواجهه با بحران ویروس کرونا روبه رو است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در اتفاقاتی که در روزمره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی درباره زمان انجام این کار توضیح داد: تیم تولید این اثر در عرض یک هفته فیلمنامه را آماده کرد و به علت نیاز فوری برای اطلاع رسانی برنامه‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در قالب انیمیشن گنجاندیم و دانشگاه علوم پزشکی قم سه قسمت اول این انیمیشن را حمایت مالی کرده است.

وی تولیدات انیمیشن استان قم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با این کار از تولیدات انیمیشن استانی هم حمایت می‌شود و تأثیرات اینگونه آثار بر روی مخاطب بسیار زیاد است و چه بسا توجه مردم و اجتماع را با تولیدات آموزشی آثار پویا نمایی می‌توانیم بالا ببریم.

رئیس انجمن پویانمایی استان قم در مورد توانایی تولید هنرمندان، گفت: توانایی ما در این حد است که هر روز یک قسمت ساخته شود و با این کار می‌توانیم آثار آماده شده را به موقع تولید کنیم و در دسترس عموم قرار دهیم.

وی با توضیح اینکه موضوعات آموزشی این انیمیشن توسط دانشگاه علوم پزشکی به ما داده می‌شود، ادامه داد: ما موضوعات را تبدیل به فیلمنامه می‌کنیم و بعد از آن، فیلمنامه پس از تأییدیه دانشگاه به صورت انیمیشن تبدیل می‌شود که مخاطبان گرامی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

تهیه کننده انیمیشن آقای هوشیار درباره نحوه استفاده مخاطبان از این اثر گفت: درصدد هستیم این انیمیشن از طریق صدا و سیما و همچنین در سایت دانشگاه علوم پزشکی و فضای مجازی پخش شود که مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

وی درباره پروژه‌های بعدی آثار آموزشی انیمیشن اظهار داشت: در کنار این انیمیشن، چند پروژه برای استان خراسان رضوی و تهران و با مؤسسه نشر احکام دینی منادی یک کار موشن گرافیک کار کردیم و این اثر آقای هوشیار شروعی بود که ما بیشتر به این موضوع بپردازیم.

موسوی نژاد در بخش پایانی سخنان خویش با آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، ابراز کرد: ما در تلاش هستیم در چنین موقعیت‌های مهمی وظیفه خودمان را مانند افسران جنگ نرم و در جبهه فرهنگی در جامعه به شکل پویانمایی و فیلم سازی انجام دهیم تا بتوانیم مردم را آگاه کنیم.

[ad_2]