[ad_1] سید موسی حسینی کاشانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری قم، برگزار شد، با اشاره به اینکه قم محور انقلاب است، اظهار کرد: این شهر، محور انقلاب است و از جایگاه مهمی در تاریخ انقلاب برخوردار است. وی با اشاره به جایگاه خاص قم در […]

[ad_1]

سید موسی حسینی کاشانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری قم، برگزار شد، با اشاره به اینکه قم محور انقلاب است، اظهار کرد: این شهر، محور انقلاب است و از جایگاه مهمی در تاریخ انقلاب برخوردار است.

وی با اشاره به جایگاه خاص قم در برنامه‌های مهم فرهنگی گفت: استان قم ظرفیت برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر را دارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمادگی دارد در این زمینه پشتیبانی‌های لازم را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم اشاره و بیان کرد: برگزاری این جشنواره بدون نگرش خطی و سیاسی از مهمترین ویژگی‌های این جشنواره بود که قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت رسانه‌ای استان قم فراتر از وضعیت فعلی است، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند جایگاه خبری قم را برای شهر دیگری متصور شود و در این راستا می‌شود اذعان کرد که رسانه‌های قم در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی خوبی داشته‌اند و حرکتی به سمت جلو را تجربه کرده‌اند.

[ad_2]