سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه اتصال میدان شهدای فردو پردیسان به محور بزرگراهی پردیسان ورجان خبرداد و گفت: این پروژه نیمه سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید مرتضی موسوی اظهار کرد: برای اتصال و دسترسی پردیسان به محور بزرگراهی پردیسان- ورجان، در سال گذشته دو کیلومتر احداث مسیر از میدان شهدای فردو پردیسان تا محدوده میدان آیت الله بهجت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: مدت قرار داد این پروژه ۱۲ ماه است و تا نیمه سال  ۱۴۰۳ به اتمام می رسد و به دنبال آن شاهد روان شدن ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

اظهارسرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: میزان اعتبار مصوب این پروژه ۶۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان عنوان کرد: این مسیر دو کیلومتری در دو باند احداث می شود و علاوه بر تسهیل در آمد و شد به محور پردیسان- ورجان- کهک، برای اهالی پردیسان به ویژه ساکنین سایت ۱۷ هکتاری (محله ۱۰) نیز دسترسی خوبی ایجاد می کند.

انتهای پیام/