عزتی ،مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شهر قم در اظهار کرد و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛با توجه  به شروع ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در استان اظهار کرد:در این طرح تاکسی‌های کهنه با خودروی برلیانس H230 تعویض می گردد. وی با اعلام قیمت۴۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی خودروهای برلیانس اضافه کرد: شرکت سایپا برای […]

اجرای طرح نوسازی خودروهای کهنه با برلیانس در قمعزتی ،مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شهر قم در اظهار کرد و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛با توجه  به شروع ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در استان اظهار کرد:در این طرح تاکسی‌های کهنه با خودروی برلیانس H230 تعویض می گردد.

وی با اعلام قیمت۴۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی خودروهای برلیانس اضافه کرد: شرکت سایپا برای فروش این تاکسی ها پنج  وام ۲۸ میلیونی و نفع ۱۸ درصد، ۲۵ میلیونی و نفع ۱۶ درصد،۲۰ میلیونی و نفع ۱۶ درصد، ۱۵ میلیونی و نفع ۱۰ درصد و ۱۵ میلیونی بدون نفع با باز پرداخت یک ساله مدنظر داشته هست.

 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شهر قم با بیان این که در حال حاضر هزار و ۴۰۰ تاکسی کهنه نوسازی شده هست اظهار کرد: خودروهای مدل ۸۶ و پایین تر در این طرح قرار می گیرند.