بنابر شنیده ها پس از گذشت چند ماه از استعفای مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، احتمال انتصاب یک پزشک خوزستانی برای تصدی این اداره قوت گرفته است. به گزارش شهرکریمه پس از موافقت علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهرماه سال جاری با استعفای حجت الاسلام عباس دانشی که […]

بنابر شنیده ها پس از گذشت چند ماه از استعفای مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، احتمال انتصاب یک پزشک خوزستانی برای تصدی این اداره قوت گرفته است.

به گزارش شهرکریمه پس از موافقت علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهرماه سال جاری با استعفای حجت الاسلام عباس دانشی که در پی حواشی برگزاری کنسرت در قم صورت گرفت، وحید فرجی معاون فرهنگی هنری این اداره کل به عنوان سرپرست این اداره معرفی شده بود و نزدیکی پایان ماموریت دولت یازدهم احتمال انتصاب فرد دیگری به عنوان مدیرکل ارشاد قم را ضعیف جلوه می داد.

سیدمحمدرضا موالی زاده که از او به عنوان مدیرکل بعدی و احتمالی ارشاد قم نام برده می شود متولد  سال ۱۳۳۹ در خرمشهر و دارای مدرک دکترای پزشکی بوده که در کارنامه خود معاونت  امور مجلس، حقوقی و بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سفیر ایران در الجزایر،مدیر کل سیاسی وزارت کشورتا سال ۱۳۸۵،نماینده مردم خوزستان در مجلس پنجم شورای اسلامی ایران و مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی ارشاد را نیز دارد .

نام  موالی زاده در سال ۱۳۹۲  برای تصدی احتمالی استانداری قم نیز به میان آمده بود که به حقیقت نپیوست .

سیدمحمدرضا موالی زاده

سیدمحمدرضا موالی زاده