استاندار قم گفت: شرکت تعاونی‌هایی که تعیین تکلیف واحدهای فروخته‌شده در پردیسان را تا پایان سال انجام ندهند، از ابتدای سال آینده کلیه خدمات بانکی آنها قفل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری،فرهنگی شهر کریمه،دکتر سید محمد آقامیری در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم، با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان اظهار داشت: با توجه به قول حمایتی وزیر ورزش باید این طرح با پیگیری هرچه بیشتر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در پردیسان انجام شود، اعطای سند واحدهای مسکونی این منطقه است، افزود: تعیین تکلیف سند ملک امتیازات بسیاری برای مالکان دارد، لذا باید در این خصوص تسریع شود.

استاندار قم گفت:‌ در این جلسه مصوب شده است که شرکت تعاونی‌هایی که تعیین تکلیف واحدهای فروخته‌شده در پردیسان را تا پایان سال انجام ندهند، از ابتدای سال آینده کلیه خدمات بانکی آنها قفل شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم ثبت‌نام و عدم تعیین تکلیف تعاونی‌ها نسبت به دریافت پایان کار کلیه خدمات بانکی کلیه اعضای هیئت مدیره تعاونی و هیئت تصفیه از ابتدای تأسیس تاکنون بسته خواهد شد، ابراز کرد: این مهلت آخرین مهلت و غیر قابل تمدید است، مگر با تصویب در شورای تأمین مسکن استان.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ ساخت کتابخانه در پردیسان در اولویت است و باید به سرعت عملیاتی شود. این کتابخانه با توجه به اولویت جدی بخش فرهنگی در شهر و استان باید تا پایان سال آینده احداث گردد.

وی با اشاره به اجرای طرح ساخت مجتمع‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و آقایان در پردیسان گفت: باید مراکزی ایجاد شود که بانوان بتوانند با راحتی تمام به ورزش و تفریح  بپردازند.

وی در ادامه اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در این منطقه باید تا ۶ ماه آینده انجام شود آسفالت همه شوارع و پیاده روهای پردیسان است که باید با هماهنگی با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در پردیسان گفت: وضعیت بیمارستان خصوصی این منطقه و همچنین افزایش ظرفیت اورژانس و درمانگاه و مراکز سلامت باید هرچه زودتر بهبود یابد. در این عرصه همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مشکلات این بخش حل شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف ساخت مصلای پردیسان نیز از مصوبات مهم این نشست بود که انشاالله با همکاری نهادهای ذی‌ربط با سرعت این پروژه به مرحله اجرا برسد.

آقامیری با تاکید بر اینکه مصوبات این نشست از مهم‌ترین دغدغه‌های سال‌های گذشته مردم این منطقه است، این موارد جزو وظایفی است که برای تسهیل در زندگی مردم ارائه می‌شود، افزود:‌ مدیران پس از برگزاری این جلسه باید به دنبال اجرای تک‌تک این مصوبات باشند.

استاندار قم گفت: مهم‌ترین مؤلفه ارزیابی مدیران، اجرای این مصوبات است. همیشه به مردم بدهکار هستیم و باید هرروز این مساله را با خود مرور کنیم.

وی گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی باید طرح‌های بزرگ در استان قم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/