نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه با اقدامات و خدمات موفق و چشمیگر این قرارگاه هم اکنون صدها نفر در صف خادمی و نوکری زائران پیاده روی حماسی اربعین هستند، گفت: اخلاص و فداکاری در بین خادمان قرارگاه اربعین قم موج میزند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین قم در امامزاده شاه‌جمال(ع) با اشاره به سالها اقدامات جهادی قرارگاه اربعین قم، بیان کرد: این قرارگاه طی سالهای اخیر بواسطه تلاش و حضور میدانی اعضا و خادمان توانسته بار مهمی از مسوولیت استقبال و اسکان زائران را به دوش می‌کشد.

وی با بیان اینکه با اقدامات و خدمات موفق و چشمیگر این قرارگاه هم اکنون صدها نفر در صف خادمی و نوکری زائران پیاده روی حماسی اربعین هستند، گفت: اخلاص و فداکاری در بین خادمان قرارگاه اربعین قم موج میزند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرارگاه اربعین قم جزو موفق‌ترین قرارگاه‌های کشوری در استقبال و اسکان زائران است، تصریح کرد: شهر مقدس قم بخاطر جایگاه مواصلاتی و همچنین وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران در طول سال بخصوص در ایام اربعین میزبان هزاران زائر است که بخشی از خدمات رسانی به آنها توسط این قرارگاه مردمی انجام می‌شود.

امیرآبادی ادامه داد: خدمات رسانی قرارگاه اربعین بخاطر برنامه ریزی دقیق و استفاده از تکنولوژی نوین در راهنمایی و اسکان زائران نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار مطلوبتری به خود گرفته است.

امیرآبادی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جانمایی محل قرارگاه اربعین قم در نقاط مختلف استان قم، سبب رضایت بیشتر زائران و گستره امر خدمت رسانی‌ها شده است.

نماینده قم یادآور شد: مهمترین مزیت و ویژگی قرارگاه اربعین قم، مردمی بودن آن است و باید این ویژگی بارز قرارگاه اربعین قم حفظ و تقویت شود و تا حدممکن از وابستگی به نهادهای دولتی به جز موارد لازم در امر پشتیبانی، خودداری شود.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی خادمان قرارگاه اربعین قم در بخش های مختلف خدمات رسانی آن به زائران حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/