[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز و هفته سوادآموزی و چهلمین سالگرد تأسیس نهاد با افتخار سوادآموزی را گرامی می‌داریم. ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی در چهل سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز و هفته سوادآموزی و چهلمین سالگرد تأسیس نهاد با افتخار سوادآموزی را گرامی می‌داریم.

ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی در چهل سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از برگ‌های زرین انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و فصلی درخشان از کارنامه وزین سیاستگذاران و مجریان و مربیان این طرح بزرگ بشمار می‌آید و دستیابی به شاخص با سوادی بالای ۹۰ درصد همزمان با رشد بیش از دوبرابری جمعیت و مشکلات اقتصادی مایه افتخار ملت شریف ایران و همه فعالان در این میدان بزرگ است و به فضل الهی قم نیز در این عرصه جایگاه برجسته و رتبه ممتازی دارد و باید از همه مساهمان در این برنامه در سطح استان و کشور تشکر کرد.

آنچه شایان یادآوری است: نخست آنکه با مشارکت همه مردم و تلاش برنامه ریزان این شاخص باید با برنامه ریزی جامع به حدود ۱۰۰ درصد باسوادی برسد.دوم آنکه پوشش آموزش و پرورش به ۱۰۰ درصد افزایش یابد. سوم آنکه ارتقای کیفی سوادآموزی و استمرار آن برنامه ریزی شود و این همه با عنایات الهی و همت والا و برنامه ریزی اساسی دست یافتنی است.

توفیقات روز افزون همه دست اندرکاران را از خداوند متعال مسألت دارم.

[ad_2]