به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ؛ در هفته هشتم رقابت های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم های سوهان محمد سیما شهر قم و ارژن شیراز در ملاقاتی حساس رودرروی هم قرار می گیرند. حمید کمالی سرمربی ارژن در مورد […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ؛ در هفته هشتم رقابت های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم های سوهان محمد سیما شهر قم و ارژن شیراز در ملاقاتی حساس رودرروی هم قرار می گیرند.

حمید کمالی سرمربی ارژن در مورد این دیدار در صحبت با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛؛گفت : همیشه بازی کردن با تیم‌های قمی سخت بوده و شهر قم یکی از قطب‌های فوتسال ایران هست و جوانان خوبی در این رشته دارد ، به ویژه اینکه سال کنونی دو تیمی را که در شهر قم فعالیت می کرده به یک تیم مبدل کردند و بازی دشواری در برابر سوهان محمد سیما داریم.

وی اضافه کرد: با کادر فنی بازی های گذشته نماینده شهر قم را مورد بررسی قرار داده و امید دارم با یک بازی خوب و حساب شده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و به روند خوب خود در لیگ برتر فوتسال ادامه دهیم.

تا انتهاء هفته هفتم تیم ارژن شیراز با ۴ برد ، ۲ تساوی، یک شکست و ۱۴ امتیاز در مکان دوم جدول رتبه بندی قرار دارد و تیم های حفاری اهواز و سوهانمحمد سیما شهر قم با ۱۲ امتیاز ‌بر حسب تفاضل گل ، در مکان سوم و چهارم جای گرفتند.

علی حفیظی و امیر مختار رودساز دیدار سوهان محمد سیما شهر قم و ارژن شیراز را قضاوت می کنند .