سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: آقای دکتر آقامیری بارها در جلسات مختلف به مدیران استان گفته‌اند که باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند و ارباب رجوع نباید در پیچ و خم بروکراسی اداری اسیر شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، رضا اعرابی عصر امروز در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به منظور ارزیابی عملکرد آن‌ها در هفته دولت که در سالن کرامت برگزار شد، اظهار داشت: مدیر روابط عمومی باید در حوزه رسانه تخصص داشته باشد تا بتواند در دستگاه‌ مربوطه تحول‌آفرین باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه دشمن از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند که نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت مردمی را ناکارآمد نشان دهد، مدیران روابط عمومی‌ها وظیفه دارند برابر این نقشه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: عملکرد دستگاه‌ها باید به جامعه منتقل شود تا مردم بدانند که مجموعه دولت برای رفع مشکلات چه اقداماتی انجام داده است.

وی اشاره کرد: درب اتاق روابط عمومی‌ها باید به روی خبرنگاران و مردم باز باشد تا اگر سوال و شبهه‌ای به وجود آمده رفع شود. آقای دکتر آقامیری بارها در جلسات مختلف به مدیران استان گفته‌اند که باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند و ارباب رجوع نباید در پیچ و خم بروکراسی اداری اسیر شود.

اعرابی عنوان داشت: مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای تاکیدات رهبر انقلاب جهاد تبیین کنند. گزارش عملکرد دستگاه‌ها به درستی باید به مردم ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران روابط عمومی‌ها موظف هستند از امروز کانال اطلاع‌رسانی را در نرم‌افزار ایتا راه‌اندازی کرده و اخبار دستگاه‌ خود را در این بستر منتشر کنند.

انتهای پیام/