به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ سید محمدرضا هاشمی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شهر قم غروب دوشنبه در جلسه شورای اداری استان شهر قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، گفت: بنده از اعتماد استاندار شهر قم و علاوه بر این وزیر محترم کشور که […]

 به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ سید محمدرضا هاشمی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شهر قم غروب دوشنبه در جلسه شورای اداری استان شهر قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، گفت: بنده از اعتماد استاندار شهر قم و علاوه بر این وزیر محترم کشور که مجال خدمت در استان مقدس شهر قم را به برای اینجانب فراهم نمودند تشکر می‌کنم.

وی دنبال کرد: افتخار می‌کنم که در استان شهر قم قرار هست به مردم خدمت کنیم؛ استانی که هر ساله ۲۵ میلیون زیارت کننده دارد و مراجع عظام تقلید در این شهر حاضر هستند و کانون مواصلاتی ۱۷ استان هست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار شهر قم اضافه کرد: شهر قم جزء استان‌های برتر از نظر امنیتی و جزء پنج استان برتر هست که شرایط بسیار مطلوبی در کشور دارد.

وی ایجاد امنیت در استان را نتیجه هم افزایی و همدلی دستگاه‌های نظامی و امنیتی شهر قم و در رأس آن شورای تأمین استان برشمرد.