تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال صبای قم را شکست داد وبه یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کرد. به گزارش شهرکریمه، در این مسابقه که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام راحل قم آغاز شد، تیم استقلال […]

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال صبای قم را شکست داد وبه یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کرد.

به گزارش شهرکریمه، در این مسابقه که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام راحل قم آغاز شد، تیم استقلال تهران با گل های کاوه رضایی در دقیقه ۱۷ و علی قربانی در دقیقه ۶۷ به پیروزی دست یافت و موقتا خود را به رتبه چهارم جدول رساند.
در این بازی دو بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال صبای قم به نام های غلامرضا عنایتی و حمیدرضا دیوسالار توسط داور مسابقه اخراج شدند و کریم اسلامی دیگر بازیکن خوب صبا نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشت.
در نیمه اول این مسابقه برتری با تیم فوتبال استقلال تهران بود و بازیکنان این تیم در دقیقه های ۵، ۱۰ ، ۱۳ ، ۱۷ ، ۲۹، ۳۲ و ۴۵ این نیمه فرصت های خوبی را روی دروازه تیم صبای قم ایجاد کردند که تنها توانستند در دقیقه ۱۷ به گل برسند.
تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم این مسابقه نیز از یک سو برای گلزنی بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و از سوی دیگر برای حفظ نتیجه بسیار با احتیاط تر نسبت به نیمه اول بازی کرد.
در دقیقه ۵۶ مسابقه حمیدرضا دیوسالار بازیکن صبای قم نیز به دلیل خطا روی بازیکن حریف با تصمیم داور از زمین مسابقه اخراج شد و صبای قم ۹ نفره کار را ادامه داد. در دقیقه ۶۰ نیز وحید علی آبادی جایگزین میلاد ابطحی در تیم صبا شد و در همین دقیقه نیز علیرضا منصوریان یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود به نام خسرو حیدری را به جای سید محسن کریمی وارد زمین کرد تا فشار بیشتری را به تیم صبای قم وارد کند.
در دقیقه ۶۲ مسابقه تیم فوتبال صبای قم یک ضربه کاشته پشت دروازه استقلال به دست آورد که بازیکنان صبای قم با بی دقتی توپ را از کنار دروازه به بیرون زدند و در دقیقه ۶۴ بازی نیز جابر انصاری یک موقعیت گلزنی مناسب را روی دروازه صبا از دست داد.
تیم استقلال تهران در دقیقه ۶۷ بازی باشوت زیبای علی قربانی به دومین گل خود دست پیدا کرد، کادر فنی تیم صبای قم نیز در واکنش به گل دوم استقلال کیوان امرایی را از زمین خارج و محمد بائوج رضایی را وارد زمین کردند تا از دریافت گل های بیشتر از تیم استقلال جلوگیری کنند.
در دقیقه ۷۹ مسابقه یکی از بازیکنان استقلال تهران روی مهاجم صبای قم در پشت محوطه هجده قدم مرتکب خطا شد که بازیکنان صبا نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.
در دقیقه ۸۵ بازی نیز علی قربانی به جای مجتبی حق دوست وارد زمین شد.
یعقوب کریمی بازیکن تیم استقلال تهران و مسعود حق جو از صبای قم در دقایق پایانی بازی با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که این درگیری نیز میان محمد خرمگاه و ساکت الهامی مربیان دو تیم نیز کشیده شد؛ به همین دلیل بازی برای چند دقیقه ای متوقف شد و این دو مربی نیز اخراج شدند.
در این بازی سید مهدی رحمتی، رابسون جانواریو سلینی، لئوناردو پادوانی، هرائر مگویان، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، محسن کریمی( خسرو حیدری)، علی قربانی(مجتبی حق دوست) و کاوه رضایی برای استقلال تهران و حامد لک، مسعود حق‌جو، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی(وحید علی آبادی) ، مهران امیری، سیدعلی فاطمی، کیوان امرایی(محمد بائوج رضایی)، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی نیز برای صبای قم بازی کردند.
علیرضا منصوریان و عبدالصمد مرفاوی دو بازیکن سابق استقلال تهران به ترتیب هدایت تیم استقلال تهران و صبای قم را در اختیار دارند.
بازیکنان تیم فوتبال صبای قم با عکس فیلیپ ماچادو بازیکن برزیلی فصل قبل خود که به تازگی به علت یک صانحه هوایی جان خود را از دست داد به زمین رفتند.
سید مهدی سید علی، آرمان اسعدی، هادی طوسی و علی میرغفاری کادر داوری این مسابقه را تشکیل می دهند و خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری در این مسابقه ایفای نقش کرد.
استقلال تهران با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و تیم صبای قم همچنان ۹ امتیازی در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.منبع: ایرنا