به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و اروپایی با ورود خود به سرزمین‌های اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در جنایات کم سابقه باز گذاشتند و با وجود تمام از ذات گرگ […]

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و اروپایی با ورود خود به سرزمین‌های اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در جنایات کم سابقه باز گذاشتند و با وجود تمام از ذات گرگ صفت صهیونیست رونمایی کردند.

سعیدی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند و قوای آنان را تحلیل ببرند اما مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند متعال به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان خائن آنان بدانند که به زودی جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی ادامه داد: مواجهه ضعیف سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سئوال برانگیزه آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و بیانیه‌های کم اثر موجب جرأت رژیم صهیونیستی شده است درحالی که امروز همه نقاط جهان شعار محوری مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

سعیدی عنوان کرد: همانطور که امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با مشت‌های گره کرده بر سر حامیان رژیم کودک‌کش فریاد بر می‌آوردند که مرگ بر آمریکا و شعار محوری دیگر این ایام هم مرگ بر اسرائیل است؛ باید به مردم مسلمان، مقاومت و مظلوم غزه سلام خدا را برسانیم که پرچم‌دار عزت و غیرت و طلایه‌داران نابودی صهیونیسم غاصب هستند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو عنوان کرد: حضرت معصومه(س) امامزاده‌ای انقلابی است که در سایه نظریه انسان ۲۵۰ ساله تمام توان و تلاش خود را بکار گرفتند تا آن‌جایی که این دختر نمونه و تمدن ساز شد در مسیری که جدشان، پدرشان و برادرشان ترسیم کرده بودند حرکت کنند.

امام جمعه قم در پایان سخنان خود از زحمات اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و صدا و سیما در انعکاس رویدادهای مهم هفته گذشته و اجتماعات مردمی در حمایت از مردم فلسطین تقدیر کرد.