به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛حمیدرضا جلیلی،رئیس هیئت اسکیت شهر قم،گفت:اسکیت بازان قمی در ۲ رتبه سنی به تیم‌های ملی اسکیت هاکی و اینلاین هاکی دعوت شده‌اند و بر این اساس باید در تمرین های تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی شرکت کنند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛حمیدرضا جلیلی،رئیس هیئت اسکیت شهر قم،گفت:اسکیت بازان قمی در ۲ رتبه سنی به تیم‌های ملی اسکیت هاکی و اینلاین هاکی دعوت شده‌اند و بر این اساس باید در تمرین های تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی شرکت کنند.

وی افزود: بر این اساس در لیست دعوت شدگان به کمپ تیم ملی اینلاین هاکی رتبه سنی بزرگسالان وجوانان ۷ بازیکن از شهر قم حاضر هستند و قسمت اسکیت شهر قم از دعوت شدگان به تیم ملی اسکیت هاکی جوانان ۸ بازیکن هست.

وی عنوان نمود: طبق انتصابات جدید در هیئت اسکیت استان شهر قم، نرجس سید کریمی به عنوان سرپرست کمیته استعدادیابی بخش زنان هیئت اسکیت استان شهر قم و علی خداجویان به عنوان سرپرست کمیته ارتباطات عمومی بخش مردان هیئت اسکیت انتخاب گردیدند.