به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، در این جلسه، عضو شورای شهر شهر قم با اشاره به اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم گفته بود: مجموعه تبیان مجموعه‌ای باانگیزه و پرکاری بوده که از عده ای نیروی ارزشی و انقلابی تشکیل‌شده هست، […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

در این جلسه، عضو شورای شهر شهر قم با اشاره به اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم گفته بود: مجموعه تبیان مجموعه‌ای باانگیزه و پرکاری بوده که از عده ای نیروی ارزشی و انقلابی تشکیل‌شده هست، مجموعه تبیان باید محدودیت‌های شهرداری در واگذاری زمین برای احداث شهربازی معارفی را به‌درستی فهم کند.

حجت‌الاسلام‌ سید محمد آتش زر با اهتمام بر بعضی جنبه‌های اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم دنبال کرد: موضوع قسمت ۱۰ درصدی شهرداری شهر قم از محل فروش بلیت‌فروشی یکی از نکات با اهمیت این پروژه بوده که باید ثابت بماند.

اخطار قائم مقام شهردار شهر قم نسبت به امضای قرارداد طولانی‌مدت با موسسه تبیان

قائم‌مقام شهردار شهر قم در امور سرمایه‌گذاری و تأمین مراجع مالی نیز در این جلسه، با اشاره به اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم در احداث شهربازی معارفی تصریح کرد: این مجموعه بعضی کارهای مبتکرانه و نو در احداث شهربازی معارفی انجام داده که قابل‌توجه هست.

محمدرضا معرفت با اهتمام بر بعضی ابعاد اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم عنوان نمود: بعضی مشکلات مالی این مجموعه علت شده که امضای قرارداد طولانی‌مدت با این مجموعه دچار مشکل و حساسیت گردد.

وی دنبال کرد: خوب ترین راهکار درزمینهٔ اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم در احداث شهربازی معارفی این بوده که سالن یا مکانی را برای فعالیت این گروه اختصاص داده‌شده و از امضای قرارداد طولانی‌مدت با این مجموعه جلوگیری به عمل آید.

معرفت با اشاره به اخذ مجوز همکاری در احداث مجموعه شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصریح نمود: چون واردات امکانات شهربازی توسط سرمایه‌گذار غیرممکن شده سرمایه‌گذار نیز از ادامه فعالیت و احداث شهربازی منصرف شده بود.

مسئولین در احداث شهربازی تنگ‌نظری را کنار بگذارند

ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر شهر قم نیز در قسمتی از این جلسه، با بیان اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم برای احداث شهربازی معارفی دنبال کرد: مجموعه تبیان شهر قم مجموعه‌ای از نیروهای ارزشی قمی بوده که بافکر خلاقانه خود توفیقات ویژه‌ای را درزمینهٔ شهربازی به دست بیاورند.

حسن مالکی نژاد دنبال کرد: باید بعضی تنگ‌نظرهای موجود در احداث شهربازی در شهر شهر قم را کنار گذاشت و از این مجموعه ارزشی و انقلابی حمایت‌های لازم را انجام داد.

سخنگوی شورای شهر شهر قم نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم ابراز کرد: زمین این شهربازی با محافظت مالکیت شهرداری شهر قم به این مجموعه واگذارشده و هیچ واگذاری حتمی زمینی صورت نمی‌گیرد.

محمود مسگری با اهتمام بر اخذ مجوز همکاری در احداث مجموعه شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دنبال کرد: با توجه به نوسانات شدید ارز باید بعضی تسهیلات لازم برای داعیه دار کردن سرمایه‌گذاران در شهر شهر قم ایجاد گردد.

اطلس نیازمندی‌های شهر شهر قم باید تدوین گردد

عضو شورای شهر شهر قم نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اخذ مجوز همکاری با موسسه فرهنگی قرآنی و عترت تبیان شهر قم در احداث شهربازی معارفی عنوان نمود: باوجود تمام مشکلات این مجموعه باید به توانمندی‌های این مجموعه نیز توجه شده و در صورت اثبات مشکلات مالی مجموعه تبیان را وارد معضلی بزرگ‌تر نکرد.

زین‌العابدین قراچورلو با اهتمام بر اخذ مجوز همکاری در احداث مجموعه شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: باید اطلس نیازمندی‌هایی شهر شهر قم در عرصه‌های فرهنگی، وزشی، جایگاه ها اقامتی و تفریحی به‌درستی مشخص‌شده و برنامه‌ریزی‌های شهری بر طبق آن صورت پذیرد.

وی دنبال کرد: به سبب نبود اطلس نیازهای شهری تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته درزمینهٔ پروژه‌های شهری در بعضی مورد ها همراه با نیازهای بنیادی و حقیقی شهر شهر قم نیست.