[ad_1] محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی امید زیر ۲۳ سال آسیا از اول فروردین در مغولستان برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید ایران برای حضور در این رقابت‌ها هفته آینده ایران را ترک می‌کنند. وی افزود: کشتی قم در این مسابقات دارای […]

[ad_1]

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی امید زیر ۲۳ سال آسیا از اول فروردین در مغولستان برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید ایران برای حضور در این رقابت‌ها هفته آینده ایران را ترک می‌کنند.

وی افزود: کشتی قم در این مسابقات دارای یک نماینده است به طوری که مهدی ابراهیمی کشتی گیر قمی در وزن ۸۲ کیلوگرم مسافر این مسابقات است و بار دیگر در یک رویداد بین المللی فرصت درخشش در اختیار دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مهدی ابراهیمی با وجود جوانی، یک کشتی گیر باتجربه و میدان دیده است و تاکنون در چند دوره مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و تورنمنت‌های بین المللی معتبر شرکت کرده است و آینده روشن و امیدوار کننده ای در پیش رو دارد.

وزیری با اشاره به حضور کشتی گیران قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بیان داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و سهم کشتی قم از توریع مدال‌ها، کسب ۲ مدال بود.

وی عنوان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا مردی کشتی گیر قمی به مدال نقره دست یافت و در وزن ۷۲ کیلو ابوالفضل زینتی رفاه از قم به مقام سوم مشترک دست پیدا کرد. مهدی قربانی در ۵۵ کیلو نهم و امیر رضایی در ۸۲ کیلو هفتم شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: کشتی قم در سال ۹۷ سال پرکاری را پشت سر گذاشته است و آخرین رویداد کشتی قم پیش از مسابقاتی که ذکر شد میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سالن شهید رضائیان قم بود.

[ad_2]