به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛وحید مولوی ،دبیر هیئت اسکواش شهر قم،گفت: مسابقات اسکواش نونهالان پسر کشور در رشت در حال برپایی هست و ۲ اسکواش باز آینده دار قمی به این مسابقات اعزام شده‌اند و مسابقات خود را برگزار می‌کنند. مولوی تصریح نمود: توسعه اسکواش شهر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛وحید مولوی ،دبیر هیئت اسکواش شهر قم،گفت: مسابقات اسکواش نونهالان پسر کشور در رشت در حال برپایی هست و ۲ اسکواش باز آینده دار قمی به این مسابقات اعزام شده‌اند و مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

مولوی تصریح نمود: توسعه اسکواش شهر قم در بخش همه گیر یکی از برنامه‌های هیئت اسکواش استان شهر قم هست که به بخش قهرمانی نیز کمک می‌کند به به صورتی که دومین دوره مسابقات آماتوری اسکواش استان در سال ۹۷ تحت عنوان جام ولایت با قهرمانی عادل طالبی و نایب قهرمانی محمدرضا جانقربان تمام شد.

دبیر هیئت اسکواش استان شهر قم عنوان نمود: احمد زمانیان دیگر اسکواش باز قمی نیز با غلبه بر رقبای خود به جمع ۴ اسکواش باز برتر جدول پلیت در رده سنی کمتر از ۱۱ سال صعود نمود و حالا شانس اکتساب مدال در این رقابت‌ها را به دست آورده هست.

وی گفته بود: هیئت اسکواش استان شهر قم با توجه به رشد حدود ۲۰ درصدی فعالیت‌های خود در بخش‌های متفاوت بویژه در بخش توسعه همه گیر و به صورت خاص در بخش زنان در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ حائز رده اول توسعه همه گیر در بین هیئت‌های ورزشی استان شهر قم شده هست.