به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛هیئت فوتبال استان شهر قم فهرست۱۶ مدرسه فوتبال مجاز به فعالیت در سال ۹۷ را اعلام نمود و از خانواده‌ها و شهروندان قمی خواست از ثبت نام فرزندان خود در هر مدرسه فوتبالی غیر از این ۱۶ مدرسه، پرهیز کنند. هیئت فوتبال […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛هیئت فوتبال استان شهر قم فهرست۱۶ مدرسه فوتبال مجاز به فعالیت در سال ۹۷ را اعلام نمود و از خانواده‌ها و شهروندان قمی خواست از ثبت نام فرزندان خود در هر مدرسه فوتبالی غیر از این ۱۶ مدرسه، پرهیز کنند.

هیئت فوتبال استان شهر قم اهتمام کرده هست این نام های مربوط به مدرسه ها فوتبال دارای مجوز استان هست و هر نامی، خارج از این نام های غیرمجاز شمرده می‌شود و مسیولیت تخلف در مدرسه ها فوتبال غیر قانونی بر عهده هیئت فوتبال شهر قم نیست و خانواده‌ها باید از رسمیت یا غیر رسمی بودن مدرسه ها فوتبالی که فرزند خود را در آن ثبت نام می‌کنند اطمینان یابند.

طبق اعلام هیئت فوتبال استان شهر قم، تیم‌ها و مدارسی با نامگذاری تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس صحت نداشته و غیرمجاز شمرده می‌شود زیرا تیم‌های بزرگ در خواست مدرسه در استان شهر قم را نداشته‌اند.

طبق قانون در چند سال گذشته تنها باشگاه‌های رسمی فوتبال در شهر قم که در لیگ‌های باشگاهی استان فعالیت دارند مجاز به اخذ پروانه فعالیت مدرسه ها فوتبال می باشند. هیئت فوتبال اعلام نموده به مدرسه ها غیر قانونی حتی مدرسه ها فوتبال منسوب به ارگان‌ها و فوتبال آموزان آن‌ها خدماتی عرضه نمی‌دهد.