[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سعید نمکی بعد از ظهر چهارشنبه در سفر خود به استان قم کلینیک ویژه بیمارستان شهید بهشتی را که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ساخته شده است را افتتاح کرد. وی سپس در حاشیه بازدید خود از بیمارستان نیمه کاره امیرالمؤمنین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان که […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سعید نمکی بعد از ظهر چهارشنبه در سفر خود به استان قم کلینیک ویژه بیمارستان شهید بهشتی را که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ساخته شده است را افتتاح کرد.

وی سپس در حاشیه بازدید خود از بیمارستان نیمه کاره امیرالمؤمنین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان که خیریه است مشکلاتی در زمینه بهره‌برداری داشته که طی جلساتی با استاندار و نماینده مردم قم در مجلس قرار شد کمیته و کارگروهی برای رفع مشکلات آن تشکیل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مشکلات انشعابات بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) برطرف شده و مشکل تأمین مالی ضمن تعهدات خیر برطرف خواهد شد همچنین برای تأمین منابع مالی تأسیسات این بیمارستان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد تومان دیگر هم خیرین تأمین کردند و قرار است تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری کامل برسد.

افتتاح کلینیک شهید بهشتی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

وی درباره کلینیک ویژه شهید بهشتی قم نیز گفت: این کلینیک به عنوان کلینیک معین برای بیمارستان شهید بهشتی است و پیوست مهمی برای این بیمارستان دارد و بیماران از سطح یک به این کلینیک ارجاع می‌شوند و برای آن اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نمکی افزود: ۶۰۰ کلینیک دیگر قرار است در سطح کشور مشابه این کلینیک در آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که مساحت آن ۵ هزار و ۲۴۰ متر مربع در ۴ طبقه در اختیار مردم قم قرار می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت گسترش آنفلوانزا در کشور، گفت: ویروس آنفلوانزا قاتل سرکشی بود که مشکلاتی را در کشور ایجاد کرد ولی خوشبختانه با برنامه‌ریزی مهار و اکنون ابتلا به آن سیر نزولی پیدا کرده است.

به گفته وزیر بهداشت تا هفته آینده این ویروس در کل مهار خواهد شد ولی این به این معنی نیست که دیگر مسائل بهداشتی و خود مراقبتی را کنار بگذاریم باید به طور مداوم نسبت به شستشوی دست‌ها و رعایت مسائل بهداشتی مراقبت بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است، در کلینیک ویژه شهید بهشتی قم روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص برای بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

[ad_2]