آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: صله رحم و نیکى، حساب قیامت را ساده و از گناهان آدم جلوگیرى می‌کند و علت افزایش اعتبار اعمال نیک آدم می‌شود. امام جمعه قم، افزایش برکت زندگی را از دیگر آثار صله‌رحم برشمرد و متذکر گردید: هر […]

آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: صله رحم و نیکى، حساب قیامت را ساده و از گناهان آدم جلوگیرى می‌کند و علت افزایش اعتبار اعمال نیک آدم می‌شود.

امام جمعه قم، افزایش برکت زندگی را از دیگر آثار صله‌رحم برشمرد و متذکر گردید: هر فردی که برای رضای خداوند متعال برادر دینی خود را زیارت کند نزد خداوند متعال و اهل‌بیت (ع) یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه طبق روایتی از امام صادق(ع) صله‌رحم خانه‌ها را آباد و عمرها را طولانى مى‌کند، یادآور گردید: صله رحم اخلاق را خوب و اشخاص را بخشنده می‌کند.

آیت‌الله سعیدی از نظافت قلب به‌عنوان یکی دیگر از آثار صله رحم یاد نمود و اضافه کرد: صله رحم عمر آدم را افزایش داده و علت به دیرکرد افتادن فوت می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اهتمام بر اینکه دیدارهای نوروزی باید هدفمند باشد، مطرح نمود: اگر به آموزه‌های دینی مربوط با صله‌رحم توجه لازم را دارا باشیم می‌توانیم با برطرف مشکلات یکدیگر یک نوروز متمایز را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ذ