فرمانده سپاه استان قم گفت: با وجود همه تلاش‌های دشمن طی ۴۴ سال اخیر، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند نور در منطقه و جهان درحال درخشش است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری شهرکریمه، سردار محمدرضا موحد عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد طی سخنانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر به گروه‌های جهادی به عنوان گروه‌های فعال در عرصه محرومیت‌زدایی نگاهی ویژه شده است چراکه این گروه‌ها با توکل بر خدا به دستاوردهای قابل توجه بسیاری رسیده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود همه تلاش‌های دشمن طی ۴۴ سال اخیر، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند نور در منطقه و جهان درحال درخشش است که اگر در میدان‌های مختلف با روحیه جهادی حضور نمی‌یافتیم نمی‌توانستیم به جایگاه امروز برسیم.

موحد دستاوردهای امروز نظام مقدس ایران را مدیون جهاد دانست و گفت: عرصه‌های جهاد متنوع و متفاوت است و دست‌های ما در جهاد باز و دست‌های دشمن بسته می‌شود؛ خداوند متعال همیشه ما را با دشمن روبرو قرار داده است تا ما در تکنیک و تاکتیک قوی شویم و به لطف خدا و با تکیه بر آموزه‌های علوی و حسینی توانستیم عظیم‌ترین فتنه‌های دنیا را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: دشمن در فتنه اخیر همه توان خود را به کار گرفت و هدف اصلی شکست انقلاب و خاموش کردن نور اسلام بود اما خداوند متعال مجدد ما را هدایت و نصرت الهی را شامل حال ما کرد و البته که استمرار نصرت الهی نیازمند جهاد است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن همیشه ادامه دار است، تصریح کرد: دشمن برای ناامیدی دل‌ها تلاش می‌کند و سپاه و بسیج هم باید وارد میدان شود و با حل مسائل در میان جامعه امیدافزایی کند.

موحد با تاکید بر اینکه هیچ گروه جهادی نباید بیکار باشد، عنوان کرد: همه گروه‌های جهادی باید وارد میدان خدمت به مردم و امیدافزایی شوند، کار گروه‌های جهادی مقدس و امیدآفرین است و امیدواریم بتوانیم این فعالیت‌ها را در عرصه‌های مختلف از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پایان گفت: امروز هیچ کشوری جرأت مقابله فیزیکی با ایران اسلامی را ندارد و جنگ حقیقی ما در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و فکری است، دشمن خرمشهرهای اذهان و قلوب را مورد هدف قرار داده است و هدف ما آزادسازی اذهان و قلوب است.

انتهای پیام/