نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: امروز دشمن بیش از گذشته برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان ما برنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حسن طلایی در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان ما برنامه دارد.

وی آموزش و توجه به فرهنگ را از خلاهای جامعه دانست و افزود: متأسفانه شاهد خلأهای آموزشی و تربیتی در حوزه دفاع مقدس هستم و برای جبران این خلأ همه دستگاه‌ها باید به میدان بیایند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان به کمک مدیریت شهری آمده و در این حوزه به‌صورت هماهنگ و با مدیریت واحد کار کرد.

وی به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دفاع مقدس می‌تواند بخشی از این خلأ را برطرف کند و نیاز است این نمایشگاه با بالاترین کیفیت و کمیت برگزار شود.

طلایی در ادامه هویت انقلابی و اسلامی شهر قم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم هویت اصیل و حقیقی شهر قم در سایه تبلیغات دشمنان کمرنگ شود و ما باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشیم.

وی در پایان خواستار تکمیل باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد و ابراز کرد: باید همه دستگاه‌ها در بودجه خود برای تکمیل باغ‌موزه ردیفی مشخص داشته باشند تا باغ‌موزه و نمایشگاه به‌صورت دائمی فعال بوده و به یکی از بزرگ‌ترین فرهنگسراهای انقلابی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/