[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه باید هم طراز شهر قم برگزار شود و در ارتباط با سلامت و امنیت انتخابات پیش رو باید دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی و مجریان انتخابات امنیت و سلامت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه باید هم طراز شهر قم برگزار شود و در ارتباط با سلامت و امنیت انتخابات پیش رو باید دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی و مجریان انتخابات امنیت و سلامت انتخابات را رقم بزنند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران انتخابات و مسئولان نباید کوچک‌ترین حمایتی از هیچ کاندیدایی داشته باشند و انتخابات باید بی طرفانه و رقابتی برگزار و مسئله مهم مشارکت حداکثری مردم است زیرا مردم سرمایه اصلی این نظام هستن ود نتیجه انتخابات و یا افراد برنده و بازنده هم مهم نیست آنچه که مد نظر است مشارکت حداکثری مردم بوده که باعث کوری دشمنان خواهد شد.

لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم و رسانه‌ها

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی باید خود را مکلف به پاسخگویی از مردم بدانند و با رسانه‌ها هم ارتباط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: در زمینه ملاقات عمومی بدون وقت قبلی مسئولان ورود خوبی داشتند و باید این برنامه برای سال آینده هم اجرایی شود که اگر مردم در زمینه‌ای ناراضی هستند دستگاه اجرایی باید قبل از این‌که به یک اعتراض سیاسی تبدیل شود آن را پیگیری کند.

سرمست افزود: نیاید اجازه داد نارضایتی مردم به یک اعتراض عمومی تبدیل شود چرا این امر برای نظام هزینه‌بر شده و سرمایه نظام را با چالش روبرو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید در هر دستگاه اجرایی یک کارگروهی تشکیل شود تا نارضایتی را با حل مسئله بررسی کند، گفت: برقراری ارتباط مناسب با رسانه‌ها و فضای مجازی ضمن زمینه‌سازی یک اطلاع‌رسانی شفاف این فرصت را برای دستگاه اجرایی ایجاد خواهد کرد که عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کند.

توجه به اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در قم بیان کرد: باید به همت دستگاه‌های اجرایی و مربوطه این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نشستی با رئیس مجلس و چند وزیر هیئت دولت داشتیم قرار شد پروژه‌هایی که برای استان گره گشا خواهد بود در اولویت قرار گیرد، گفت: نمایندگان مردم در زمینه پیگیری مسائل مختلف جدی هستند مدیران باید پیشنهادهای خود را برای بودجه آتی ارائه دهند.

به گفته سرمست، مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار قم هم دغدغه مسائل استان را دارند و این مسائل را اولویت فعالیت خود قرار داده‌اند.

وی به جو آرام و آرامش استان قم بعد از اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: در جریان حوادث اخیر قم جو بسیار آرامی داشت که این امر به خاطر تدابیر شورای تأمین استان و انسجام و وحدت و همراهی دستگاه‌های مختلف بود؛ این پایان ماجرا نیست ما از برنامه‌ریزی دشمنان خبرهایی داریم و قم را محور شرارت خود قرار داده‌اند.

استاندار قم تأکید کرد: باید از فضاسازی سیاسی، حاشیه‌سازی و هم‌چین جناح بازی دوری کرد و مسئولان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

وی در پایان با اشاره به هفته پژوهش گفت: در هفته پژوهش برنامه‌ها و نمایشگاه‌های خوبی در سطح استان برگزار شد و باید ارتباط بین دانشگاهیان و حوزه با دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.

سرمست ادامه داد: دانشگاهیان پایانه نامه‌ها و محورهای پژوهشی خود را با توجه به شرایط بومی استان و نیازهای آن ارائه دهند تا در عمل برای استان کارگشا باشد.

گفتنی است در پایان از دو ورزشکار که در میدان‌های بین‌المللی و ملی مدال آوردند و دستگاه‌های اجرایی که در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب و هم چنین الکترونیکی کردن فعالیت‌های خود اقدام مناسبی داشتند تقدیر شد.

[ad_2]