عباس حمیدیان، ابوالفضل بهرامیان، سید حسین موسوی رابطی، محمد حسین مقدم، غلامرضا تفتی، عبدالسعید حقیقی مقدم، روح الله ثانی و جواد اشعری در جلسه‌ای با حضور فرماندار قم به عنوان اعضای هیئت اجرایی در شهر قم انتخاب شدند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس عباس ذاکریان امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه قم، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر محورهای مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم در حوزه انتخابات اظهار کرد: اسفندماه سال جاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم درپای صندوق های رای باشیم.

وی با بیان اینکه آخرین تغییرات در قوانین مربوط به انتخابات در انتخابات پیش‌رو اعمال می‌شود، گفت: حضور ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پرشور و اثر بخش بوده است و انتخابات نیز مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است.

فرماندار قم با تاکید براهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات گفت: مشارکت حداکثری یکی از مؤلفه‌های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.

ذاکریان بر لزوم رعایت قانون و قانون‌مداری در برگزاری انتخابات، بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارت و همچنین صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید کرد و گفت: شاخص‌ها و ملاک‌های لازم در انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مجریان از ارکان اصلی فرآیند برگزاری انتخابات هستند.

در بخش پایانی جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ پس از رای گیری به ترتیب آقایان عباس حمیدیان، ابوالفضل بهرامیان، سید حسین موسوی رابطی، محمد حسین مقدم، غلامرضا تفتی، عبدالسعید حقیقی مقدم، روح الله ثانی و جواد اشعری به عنوان اعضای هیئت اجرایی در شهر قم انتخاب شدند.