[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن بیانیه کانون شاعران و مداحان استان قم در مورد قتل عام مسلمانان در هند بدین شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ پس از ورود قدوم نحس شیطان بزرگ بر خاک شبه قاره، مجوز جنایت و کشتاری دیگر علیه مسلمانان صادر شد و این […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن بیانیه کانون شاعران و مداحان استان قم در مورد قتل عام مسلمانان در هند بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

پس از ورود قدوم نحس شیطان بزرگ بر خاک شبه قاره، مجوز جنایت و کشتاری دیگر علیه مسلمانان صادر شد و این بار نظامیان پلید هند با همراهی افراط گرایان هندو، مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

عمق فجایع به حدی است که قلم را یارای نوشتن آن نیست. تصاویر دلخراش زنده به گور کردن مادر و کودک مسلمان، نشان از سقوط انسانیت و قهقرای قرن بیست و یکم به سوی جاهلیت است.

ما جامعه انقلابی ایران، ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خطبا، مداحان و اقشار مختلف شهر خون و قیام قم ضمن محکوم کردن این وحشیگری‌ها و نژادپرستی، با اعلام برائت از سکوت حکام جهان اسلام، از دستگاه دیپلماسی کشورمان و عموم متنفذین می‌خواهیم اقدامات لازم جهت فشار به دولت هند برای توقف این جنایات را به عمل آورند و به این دولت متحجّر و خونریز تفهیم کنند که از خشم انقلابی فرزندان خمینی و خامنه‌ای بهراسند.

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

[ad_2]