به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛در این مسابقات که طی ۲ روز و با حضور ۲۰ تیم از استان‌های متفاوت کشور در خانه تنیس روی میز شهر قم برگزار گردید در بخش تیمی، تیم تنیس روی میز خوزستان موفق شد در دیدار فینال مازندران را مغلوب […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛در این مسابقات که طی ۲ روز و با حضور ۲۰ تیم از استان‌های متفاوت کشور در خانه تنیس روی میز شهر قم برگزار گردید در بخش تیمی، تیم تنیس روی میز خوزستان موفق شد در دیدار فینال مازندران را مغلوب کند و مقام قهرمانی بخش تیمی را به خود اختصاص دهد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان دختر کشور در رده‌های سنی زیر ۹ سال شامگاه جمعه در شهر قم انتهاء یافت و تیم استان خوزستان در بخش تیمی جام قهرمانی را بالای سر برد.

عسل حاجت‌پور از بوشهر و یکتا لرکیان از خوزستان نیز به طور مشترک در مکان سوم مسابقات بخش انفرادی تنیس روی میز نونهالان زیر ۹ سال کشور جای گرفتند. شهر قم قبل از میزبانی از مسابقات دختران، میزبانی از رقابت‌های پسران در همین رتبه سنی را نیز به عهده داشت.