جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی بر سه پایه عظیم قرآن، عترت و مردم استوار است که قرآن و عترت احیاگر اسلام ناب محمدی هستند. به گزارش شهرکریمه ،سردار علی فضلی در کنگره یادواره ۱۰۰۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم که در سالن مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با بیش […]

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی بر سه پایه عظیم قرآن، عترت و مردم استوار است که قرآن و عترت احیاگر اسلام ناب محمدی هستند.

به گزارش شهرکریمه ،سردار علی فضلی در کنگره یادواره ۱۰۰۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم که در سالن مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با بیش از پنج دهه مجاهدت‌های امام، علماء و مراجع عظام، پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده است از این رو باید همواره پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در دوران انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی بر سه پایه عظیم قرآن، عترت و مردم استوار است که قرآن و عترت احیاگر اسلام ناب محمدی هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بابیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به سه دستاورد مهم انقلاب از جمله اصل ولایت‌فقیه و حاکمیت ولایت‌فقیه، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دشمن‌ستیزی مردم در مقابل استکبار، رسیده‌ایم. مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تأکیدات فراوانی به‌ویژه در حوزه انقلابی داشته‌اند که در حال حاضر تکلیف اقتضا می‌کند مراقب و هوشیار باشیم.

فضلی با اشاره به اینکه وظیفه انقلابیون چه نتایجی را برای کشور خواهد داشت، عنوان کرد: چارچوب مقام معظم رهبری که در واقع زنده نگاه‌داشتن خط امام خمینی (ره) است، ازاین‌رو باید بدانیم بیعت کردن با امام ولایت در واقع بیعت کردن با پیامبر اسلام(ص) است. همان‌طور که امام خمینی (ره) در وصف کربلای پنج فرمودند شب‌های عملیات کربلای پنج، شب‌های قدر این انقلاب است که انس با آن شما را وارسته می‌کند و هرکس آن را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در عملیات کربلای چهار حدود شش ماه طرح و برنامه‌ریزی کرده بودیم، که با این برنامه عظیم بازهم عملیات به سرانجام نرسید ولی خوشبختانه با استفاده از تجربیات عملیات کربلای چهار توانستیم در کربلای پنج به پیروزی برسیم.

وی بابیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان در آن زمان حضور چشمگیری در این عرصه داشتند تصریح کرد: امروز هم شاهد حضور بازماندگان هشت سال دفاع مقدس در اداره آموزش پرورش هستیم که امیدواریم از این افراد بتوانیم استفاده‌های لازم را ببریم.