[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر پنج شنبه در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد بر ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: بخشی از سایر اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی باید از محل فروش املاک و اموال مازاد دستگاه‌ها تأمین شود […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر پنج شنبه در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد بر ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: بخشی از سایر اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی باید از محل فروش املاک و اموال مازاد دستگاه‌ها تأمین شود که این موضوع باید به صورت جدی دنبال کرد.

استاندار قم با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع بودجه بر صرفه‌جویی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: مولدسازی را با جدیت از استانداری شروع می‌کنیم و اقدامات همه دستگاه‌ها برای فروش اموال مازاد را به صورت جدی پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی افزود: برخی دستگاه‌ها نسبت به اجرای این دستورالعمل مقاومت می‌کنند چنانچه دستگاه‌های مسئول در این زمینه اقدام نکنند استان مستقیم اقدام خواهد کرد.

سرمست تک شهرستان بودن قم را یکی از عوامل مؤثر در کمبود بودجه و اعتبارات استان عنوان کرد و افزود: هرچند برخی دستگاه‌های استان اعتبارات ملی دارند اما به دلیل تک شهرستان بودن ما با چالش کمبود و محدودیت اعتبارات روبرو هستیم که باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان گفت: ۱۲ طرح مهم و نیمه‌کاره در استان وجود دارد که مقرر شد ضمن استفاده از ظرفیت بسیج برای تکمیل این طرح‌ها برای اولویت بندی کمیته‌ای به ریاست فرماندار تشکیل شود.

[ad_2]