[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، کاظم رضوانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه‌های فناور معمولاً کمتر در عرصه فیلم حضور دارند اما در پارک علم و فناوری بخشی در این زمینه فعال است. وی با بیان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، کاظم رضوانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه‌های فناور معمولاً کمتر در عرصه فیلم حضور دارند اما در پارک علم و فناوری بخشی در این زمینه فعال است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به نحو مطلوب رسیده است، افزود: اقدامات لازم برای انتخاب هیئت داوری در حال انجام است.

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه هدف برگزاری جشنواره فیلم نوآوری و فناوری تقدیر از فعالان عرصه فیلم است، تصریح کرد: امیدواریم دبیرخانه دائمی این جشنواره راه اندازی شود.

وی بیان کرد: در نظر داریم تمامی آثاری که حائز رتبه می‌شوند از طریق وزارت علوم و همچنین پارک علم و فناوری به سایر استان‌ها معرفی شده و فیلم‌های منتخب به اکران عمومی در پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور در آیند.

رضوانی با بیان اینکه فیلم‌های ارسالی به بخش مستند با واقعیت سروکار دارد، افزود: همچنین به بررسی فیلم‌های ارسالی به بخش تبلیغات، انیمیشن و بخش آماتور و حرفه‌ای نیز خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های جشنواره فیلم در زمینه وقف و فناوری است، تصریح کرد: در بخش شهدای فناور نیز فیلم‌های مربوط به شهدای مهندسی معکوس و شهدای انرژی هسته‌ای ارسال می‌شود.

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: داورانی که به بررسی آثار می‌پردازند در قالب ۲ تیم شامل افرادی که در حوزه فناوری تخصص دارند و افراد هنرمند می‌شود.

[ad_2]