[ad_1] علی ترابیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و اوایل شب بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. […]

[ad_1]

علی ترابیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه آسمان قم طی امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و اوایل شب بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: آسمان قم در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با وزش باد و در پاره‌ای نقاط همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه جهت وزش طی امروز غربی و سرعت وزش باد بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه شمال غربی با سرعت ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت و پنجشنبه شرقی با سرعت ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است گفت: حداکثر دمای هوای امروز ۱۸ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه پنج درجه و حداکثر ۲۰ درجه و حداقل دمای هوای پنجشنبه پنج درجه و حداکثر ۱۶ درجه است.

[ad_2]