استاندار قم در بازدید شبانه از یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، بر لزوم پیگیری جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم شب گذشته با حضور در یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، از فرآیند ورود مرغ زنده، تا کشتار و آماده‌سازی برای عرضه به بازار مصرف بازدید کرد.

 

استاندار قم در ادامه این بازدید و در نشستی با مسئولان این واحد تولیدی، گفت: رعایت موازین شرعی و مسائل بهداشتی در کشتارطیور، اصل بسیار مهمی است که خوشبختانه در این کشتارگاه این موارد به خوبی رعایت می‌شود.

 

شاهچراغی بر اهمیت حمایت از امر تولید اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حضور کارشناسان و متخصصان امر و تسهیل در فرآیندهای قانونی، شرایطی ایجاد شود تا از ظرفیت‌های موجود در این کشتارگاه در راستای توسعه تولیدات وعرضه به بازار مصرف استفاده مناسبی شود.

 

وی ادامه داد: از سوی دستگاه‌های ملی نیز در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های حمایتی و تولید محصولات بسته‌بندی شده دام و طیور پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

 

استاندار قم همچنین با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان و عوامل دست اندرکار تامین کالاها و مواد پروتئینی مورد نیاز شب عید استان، بر لزوم پیگیری جدی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور تاکید کرد.

 

شاهچراغی همچنین با اشاره در پیش بودن ماه مبارک رمضان، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ و تخم‌مرغ مورد نیاز این ایام و پیشگیری از بروز هرگونه کمبود و کاستی در این بازار شد.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم