به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی دستور حضرت امام (ره) در حاشیه بازنمایی قرارگاه جهادی شهید باباخانی گفت: بازنمایی این قرارگاه به‌منظور پشتیبانی و پشتیبانی از کارهای گروه‌های جهادی در این منطقه آسیب‌پذیر انجام شد. حیدری در ادامه گفت: ازجمله اقداماتی که […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی دستور حضرت امام (ره) در حاشیه بازنمایی قرارگاه جهادی شهید باباخانی گفت: بازنمایی این قرارگاه به‌منظور پشتیبانی و پشتیبانی از کارهای گروه‌های جهادی در این منطقه آسیب‌پذیر انجام شد.

حیدری در ادامه گفت: ازجمله اقداماتی که گروه‌های جهادی حاضر در قرارگاه شهید باباخانی با مدیریت گروه جهادی مصباح الهدی به آن خواهند پرداخت می‌توان به خدمات عمومی پزشکی، سرکشی به خانواده‌های کم بهره مند و بی‌بضاعت، سرکشی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های دارای معلول و خدمات فرهنگی اجتماعی اشاره نمود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ارائه‌ی خدمات عمرانی ازجمله آسفالت خیابان‌ها، سامان‌دهی معابر و فاضلاب، تعمیر و مقاوم‌سازی بعضی از منازل ساکنین این منطقه نیز از خدمات با اهمیت دیگر این قرارگاه به مردم حاشیه شهر شهر قم به‌ویژه منطقه‌ی اسماعیل‌آباد هست.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی دستور حضرت امام (ره) افزود: همه‌ی اقداماتی که گروه‌های جهادی در این منطقه در زمینه محرومیت‌زدایی انجام خواهند داد با حضور و همکاری مردم صورت خواهد گرفت و از ظرفیت‌های مردمی برای انجام هرچه خوب تر امور استفاده می‌شود.

حیدری گفت: ملحق شد کلیه‌ی کارهای عمرانی و غیر عمرانی گروه‌های جهادی که در این منطقه انجام می‌شود خدمات فرهنگی با رویکرد مکتبی و انقلابی هست و گروه‌های تبلیغی طلاب و روحانی در این امر همکاری دارند.

وی در انتهاء با اشاره به اینکه برای همه‌ی خانواده‌های ساکن در منطقه‌ی اسماعیل‌آباد شهر قم جهت تخمین آسیب‌ها و شناسایی نیازمندی‌های آنها پرونده تشکیل‌شده و اطلاعات مفید و عملیاتی جهت انجام کارهای آتی جهادگران گروه‌های جهادی به‌دست آمده هست اضافه کرد: عرضه خدمات فرهنگی و اجتماعی برای کودکان و نوجوانان این منطقه جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در آینده و علاوه بر این سرکشی به خانواده‌های بی‌بضاعت و پیگیری‌های درمانی خانواده‌های دارای مریض از دیگر کارهای قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم حمید باباخانی هست.   بازنمایی قرارگاه جهادی شهید باباخانی در حاشیه‌ی شهر قم