[ad_1] حجت‌الاسلام حسین عرب، مسئول مؤسسه بهداشت معنوی در گفت‌وگو با خبرگزاری شهرکریمه، به بررسی قانون جذب پرداخت و گفت: شنیده می‌شود که دانشمندان پس از آزمایشات علمی به قانون جذب دست یافته‌اند و علم، قانون جذب را تایید کرده است. ولی وقتی به طور خاص به این آزمایشات رجوع می‌کنیم، غیرعلمی بودنشان برایمان اثبات […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام حسین عرب، مسئول مؤسسه بهداشت معنوی در گفت‌وگو با خبرگزاری شهرکریمه، به بررسی قانون جذب پرداخت و گفت: شنیده می‌شود که دانشمندان پس از آزمایشات علمی به قانون جذب دست یافته‌اند و علم، قانون جذب را تایید کرده است. ولی وقتی به طور خاص به این آزمایشات رجوع می‌کنیم، غیرعلمی بودنشان برایمان اثبات می‌شود.

وی ضمن بررسی آزمایش معجزه آب عنوان کرد: این نظریه مشهوری است که اگر شما ادبیات خوبی را در مقابل یک لیوان آب به کار ببرید، کریستال‌های آب شکل زیبایی را به خود می‌گیرد و اگر با تفکر منفی با لیوان آب مواجه شوید، ذرات آب شکل زشت و زننده‌ای را به خود می‌گیرند.

کارشناس عرفان‌های نوظهور اظهار داشت: این آزمایش را فردی به نام ماسارو ایموتو در ژاپن انچام داده و به این نتیجه رسیده، او معتقد است دوربینی را اختراع کرده که توانایی دیدن این مولکول‌ها را دارد ولی این دستگاه در دفتر خودش است و به هیچ کس این دستگاه را نشان نمی‌دهد. این تحصیل کرده رشته مهندسی از این طریق کسب و کاری را برای خود رقم زده و البته مقالات متعددی از دانشگاه‌های معتبر دنیا بر رد این نظریه منتشر شده است.

وی ادامه داد: آنها می‌گویند وقتی با فکر کردن به چیزهای مثبت می‌توان آب را تغییر داد، پس با فکر کردن به یک ماشین نیز می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد و آن را جذب کرد.

حجت الاسلام عرب در پایان قانون جذب را مبنای تفکر مدرن دانست و گفت: این آزمایشات با ادبیاتی شبه علمی ارائه می‌شود ولی خرافه‌ای بیش نیست؛ برای رد این نظریات می‌توانید چند جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا اشتباهات این قانون اثبات شود. /۸۸۲/ ۳۰۲/

[ad_2]