[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام یحیی جهانگیری ظهر یکشنبه در سلسله وبینار آرزوی روایت، باز اندیشی پیرامون یاری گری در برابر بیماری همه گیر کرونا با موضوع جهان پسا کرونا که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، شیوع ویروس کرونا را یک پدیده و ابر رویدادی دانست که دنیا را در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام یحیی جهانگیری ظهر یکشنبه در سلسله وبینار آرزوی روایت، باز اندیشی پیرامون یاری گری در برابر بیماری همه گیر کرونا با موضوع جهان پسا کرونا که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، شیوع ویروس کرونا را یک پدیده و ابر رویدادی دانست که دنیا را در تحت تأثیر قرار داد و افزود: شیوع کرونا یک سبک زندگی جدید بود که شیوه زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا همه سازمان‌های جهانی رو به تعطیلی رفتند، افزود: فردگرایی با شیوع این ویروس در این دنیا اتفاق افتاد.

مدیر کل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: ویروس کرونا بر ارتباط‌های بین المللی تاثیر مستقیمی گذاشت.

وی اظهار داشت: ویروس کرونا موجب شد تا همه کشورها به جان یک دیگر بیفتند و نگذارند اقلام دارویی به دیگری برسد و تمامی کشورهای مدعی، کنش گری خود را تغییر داده و آرمان‌های قبلی خود را فراموش کردند.

حجت الاسلام جهانگیری با بیان اینکه کرونا ویروس در اقتصاد، فضای سایبری و اجتماعی خود را نشان داد، افزود: این ویروس در حوزه دین نیز تاثیر گذار بود و آموزه‌های دینی موجب ایجاد یک همیاری در کشور برای مواجه با این بحران شد.

وی با بیان اینکه بانوان طلبان حتی با وجود محدودیت‌های کرونا، ترویج دین را متوقف نکردند، تصریح کرد: حضور موثر بانوان طلبه در زمینه‌های مختلف مانند تغسیل اموات و غیره نه تنها در ترویج دین بلکه در زمینه تحقیق دین نیز عملکرد روشنی داشت.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه بانوان طلبه در توزیع معارف دین، رسالت بزرگی دارند، افزود: بانوان طلبه در شیوع کرونا معنی دوباره بانو فضیلت‌های انسانی را نمایان ساختند.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه با نقش آفرینی خود اثبات کردند که هنوز ایثار زنده است، اظهار داشت: بزرگترین انقلابی که طلاب به پا کردند، احیاء ارزش‌ها و مفاهیمی است که رو به فراموشی بود.

[ad_2]