وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم‌های شکننده و مشکلات و موجود نیروهای این وزارتخانه توانسته‌اند صنعت دفاعی را با اقتدار پیش ببرند.

به گزارش شهرکریمه سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، کارکنان وزارت دفاع را نیروهایی متخصص و ولایتمدار نامید و اظهار داشت: با وجود تحریم‌های شکننده و مشکلات و موجود نیروهای این وزارتخانه توانسته‌اند صنعت دفاعی را با اقتدار پیش ببرند.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع مسئولیت مهمی در مقابل دشمنان خبیثی مانند آمریکا به‌عهده دارد، افزود: این وزارتخانه پشتیبانی عظیم نیروهای مسلح را به‌عهده دارد و با همه تلاشی که دشمنان کرده اما افتخار داریم که امروز می‌توانیم تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را به‌نحوی فراهم کنیم که از پس تمام دشمنی‌ها برآییم.

وزیر دفاع گفت: در همه زمینه‌ها توانسته‌ایم با تدابیر و عنایات مقام معظم رهبری و پشتیبانی مجموعه دولت و ملت (تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را) فراهم کنیم و آخرین اقدام نیز پشتیبانی بود که فراهم شد و گروه تکفیری و داعش را با شکست مواجه کردیم.

امیر حاتمی با تأکید بر اینکه این کارها توسط نیروهای نخبه‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم فرمودند که دستاوردهای صنعت دفاعی شیرین و خرسندکننده بود.

وی با اعلام اینکه وزارت دفاع ۳۰۰ حافظ قرآن دارد، ادامه داد: حدود ده‌هزار نفر در مسیر حفظ قرآن هستند و فضای خوبی در این زمینه داریم، اگر حرکتی اتفاق می‌افتد به‌برکت همین فضای خوب است، همچنین فضای خوبی برای بصیرت‌افزایی داریم که نیروها به قم آمده و از خدمت اساتید بهره‌مند می‌شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از فعالیت‌های ارزشمند وزارت دفاع را راه‌اندازی هیئت‌های عاشورائیان در سطح سازمان‌ها و صنایع تابعه دانست و گفت: هیئت‌های مرکز عاشورائیان در مناسبت‌های مختلف با حضور حدود ۲ هزار نفر از آحاد مردم به‌صورت مستمر و منظم برنامه دارد.