عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با وحدت و همدلی ملت ایران، درایت رهبر معظم انقلاب و توانمندی نیرو‌های نظامی، هیچ اغتشاش و فتنه‌ای نمی‌تواند مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والایش شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه،

آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای سپاه، بسیج و فراجای استان قم که در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، دولت‌های استکباری و در راس آن‌ها آمریکا را ارباب اغتشاشات سال گذشته در ایران اسلامی خواند و گفت: با وحدت و همدلی ملت ایران، درایت رهبر معظم انقلاب و توانمندی نیرو‌های نظامی، هیچ اغتشاش و فتنه‌ای نمی‌تواند مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والایش شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای غرب زده، اسم اغتشاشات پاییز سال گذشته را اعتراض گذاشتند گفت: اهانت به عالمان دینی، مساجد و اعتقادات مردم هیچگاه یک اعتراض نیست بلکه فتنه و اغتشاش و ظلم است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خطاب به حامیان و همراهان گروه‌های ضد انقلاب و بازیگران اغتشاشات در ایران گفت: همواره تمام فتنه‌ها و اغتشاشات در کشورمان شکست خورده و هر اغتشاش دیگری در ایران اسلامی محکوم به شکست است چرا که این کشور خانه امام حسین (ع) و دارای مردمی با بصیرت، مومن، ولایی و انقلابیست.

وی به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح کشورمان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تاکید کرد: امروز قدرت نیرو‌های نظامی کشورمان خاری بر چشم بدخواهان نظام و دشمنان قسم خورده‌ای است که بیش از ۴۰ سال است به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی و دور کردن مردم از آرمان‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام/