[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در بودجه سال اینده کشور به حقوق و مزایای کارکنان دولت کم‌تر بها داده شده است که باید به حقوق‌های پایین در کشور توجه شود و پیشنهادهایی در این زمینه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در بودجه سال اینده کشور به حقوق و مزایای کارکنان دولت کم‌تر بها داده شده است که باید به حقوق‌های پایین در کشور توجه شود و پیشنهادهایی در این زمینه مطرح و ارائه شده است.

وی افزود: مدیران اجرایی باید در زمینه بودجه و اعتبار مورد نیاز پیشنهادهای خود را آماده تا ما پیگیر آن باشیم و از دستگاه‌های ذیصلاح بررسی کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین و رشد تورم باید در زمینه مالیات بر حقوق هم فکری اساسی شود، افزود: در قم در سایر زمینه‌ها کسری داریم و باید در مجلس پیگیری شود تا این کسری‌ها جبران شود.

برگزاری کنگره ملی شهدای قم

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای قم، افزود: این کنگره در استان‌های دیگر برگزار شده است و در دور دوم آن در استان قم شروع خواهد شد که باید دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه و مناسب آن همکاری کنند؛ کنگره برای ۶ هزار شهید قم است و مسئولان و مدیران این کنگره را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گفته امیرآبادی، خانواده‌های شهدا و جانبازان چالش بزرگی با توجه به بدهی بیمه از دولت دارند و بیمه ویژه آن‌ها دیگر در مراکز پزشکی و درمانی مورد قبول نیست در حالی که بسیاری از جانبازان ضمن تحمل جراحت‌های جنگ پا به سن گذاشته و نیاز به کنترل و درمان بیشتری دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در اجرای بعضی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی برخی مدیران اجرایی در قم مانند شاگرد اول یک مدرسه عمل کرده و در اجرا خود را اول می‌دانند؛ لزومی ندارد قم در اجرای بعضی دستورالعمل‌ها پایلوت و یا خود در ابتدا وارد عمل شود.

نماینده مردم قم در خانه ملت افزود: بیمارستان کامکار وضعیت مناسبی ندارد اورژانس این بیمارستان محدودیت دارد و به دلیل وجود دو درخت کار توسعه اورژانس آن عقب افتاده است آیا جان یک انسان از درختان مهم‌تر است؟ مگر باغات قم تخریب نشد.

[ad_2]