رئیس موسسه آموزش عالی علوم و معارف اسلامی برای نخستین‌بار از پذیرش دانشجوی ایرانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این مرکز خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی معصومی رئیس موسسه آموزش عالی علوم و معارف اسلامی امروز در نشست خبری که برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: جامعه المصطفی تنها حوزه علمیه آکادمی شیعه در دنیا است، این مجموعه در بیش از ۷۰ کشور حضور فیزیکی دارد و ۱۲۰ ملت تحت پوشش برنامه‌های این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: جامعه‌ المصطفی حدود یک دهه بیش تصمیم گرفت یک مجموعه دانشگاهی تحت عنوان دانشگاه علوم و معارف اسلامی تاسیس کند. از همان ابتدا بخش عمده تقاضای ما از کشور عراق شروع شد.

معصومی تصریح کرد: حدود ۱۲ رشته از علوم انسانی و اسلامی در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود. درحال حاضر ۱۰۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

موسسه آموزش عالی معارف و علوم اسلامی گفت: امسال برای اولین بار فرصتی فراهم شده که از دانشجویان ایرانی نیز برای تحصیل در این دانشگاه استفاده شود.

وی افزود: ثبت نام از مدت‌ها قبل شروع شده و تا ۲۳تیرماه ادامه خواهد داشت، زمان برگزاری آزمون کتبی نیز تاریخ ۱۵ مردادماه در نظر گرفته شده است.

معصومی تاکید کرد: شرکت در این دانشگاه مزایای مختلفی مانند کوتاهی مدت تحصیل، برگزاری کلاس‌ها در ساعات غیر اداری، شهریه پایی، کادر علمی برجسته و… دارد.

موسسه آموزش عالی معارف و علوم اسلامی ابراز کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس om.miu.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۷۴۸۹۸ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/