سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای ایام نوروز، برنامه‌ها و مسابقات ابداعی جذابی را تدارک دیده که از ابتدای نوروز در بوستان‌های منتخب شهر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، مسابقات ابداعی و ویژه برنامه‌هایی از ابتدای تعطیلات نوروزی در بوستان‌های منتخب شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 

«نوروز با نشاط» با آیتم‌های مختلف ورزشی و تفریحی و «بازی و ورزش» از جمله مسابقات ابداعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم است که به صورت گروهی و با تیم‌های پدر و پسری در بوستان‌های فدک و هاشمی به اجرا رسیده و طی روزهای آینده در سایر بوستان‌های منتخب قم انجام می‌شود.

 

گفتنی است که این دو مسابقه جذاب در دو بوستان نرگس و پروانه نیز ویژه بانوان در حال برگزاری است.

 

همچنین باستانی کاران قم برنامه «پهلوان شو» را در بوستان‌ها برگزار می‌کنند و علاوه بر اجرای برنامه ورزش باستانی، به علاقه‌مندان این رشته ورزشی آموزش‌هایی ارائه می‌کنند.

 

یادآور می‌شود مسابقات جذاب دیگری نیز با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تدارک دیده شده که به زودی اجرای آن در بستر سایت شهرداری قم آغاز خواهد شد.

 

این برنامه‌های جذاب و ابداعی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب و لحظات زیبا و پرنشاطی را برای مسافران نوروزی و همشهریان قمی فراهم کند.

 

انتهای پیام/