[ad_1] سید هادی میرعظیمی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان برای آزادی زندانیانی که مرتکب خطا شده و بعد پشیمان شدند اقدام می‌کند، افزود: این انجمن در زمینه کمک به خانواده زندانیان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی فعالیت‌هایی را در ماه مبارک رمضان […]

[ad_1]

سید هادی میرعظیمی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان برای آزادی زندانیانی که مرتکب خطا شده و بعد پشیمان شدند اقدام می‌کند، افزود: این انجمن در زمینه کمک به خانواده زندانیان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی فعالیت‌هایی را در ماه مبارک رمضان انجام داد.

وی بیان کرد: با تأکید رئیس دادگستری استان قم و دادستان استان مبنی بر اینکه برای معیشت خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان تلاش شود، این انجمن بسته‌های غذایی و کارت هدیه میان خانواده‌ها توزیع کرد که مبلغ بسته معیشتی ۴۷۵ میلیون تومان بود که میان ۹۵۰ خانواده زندانی توزیع شد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم گفت: این انجمن مجموعه‌ای است که با مدیریت دادستان و هیئت مدیره و خیرین برنامه‌هایی را در طول سال اجرا می‌کند تا خانواده زندانیان در زمینه تأمین معیشت به مشکل برنخورند و حتی در زمینه تحصیل فرزندان زندانیان نیز تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: این انجمن تلاش می‌کند تا هیچ فرزند زندانی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل نکند و در صورت آگاهی از چنین موردی با حضور مددکار فرد را به چرخه تحصیل باز می‌گرداند.

میرعظیمی گفت: حدود ۲۰ دانش آموز در طول سال به دلایل مختلف ترک تحصیل می‌کنند که به محض اطلاع مددکار وارد عمل شده و تاکنون دانش آموزی نداشتیم که به ترک تحصیل خود ادامه داده باشد.

وی با بیان اینکه ۹۵۰ خانواده زندانی عضو انجمن حمایت زندانیان قم هستند، افزود: این انجمن در زمینه ویزیت، دارو و بخش‌های پاراکلینیکی نیز به تأمین هزینه‌های خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام می‌کند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم بیان کرد: در زمینه آموزش خانواده‌ها و فرزندانشان هر یک که نیاز به آموزش در هر حوزه‌ای داشته باشند کلاس‌های مستمر برگزار شده و آنها ملزم به حضور در کلاس‌ها هستند.

[ad_2]