– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، روحی ‌در میزگرد و نشست خبری مسئولین سازمان‌های بسیج استان که به میزبانی خبرگزاری تسنیم روحی با بیان اینکه در راستای پشتیبانی از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی بسیج اصناف اقدامات خوبی انجام داده است، اضافه کرد: […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، روحی ‌در میزگرد و نشست خبری مسئولین سازمان‌های بسیج استان که به میزبانی خبرگزاری تسنیم

روحی با بیان اینکه در راستای پشتیبانی از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی بسیج اصناف اقدامات خوبی انجام داده است، اضافه کرد: گسترش و بسط بسیج در کلیه اتحادیه‌های استان در دستور کار بوده که باید انجام گیرد، در تمامی این اتحادیه‌ها در پی بازنمایی بسیج اصناف هستیم و فردا هم پایگاه شهید حججی در مجتمع ناشران بازنمایی خواهد گردید.

وی ابراز کرد: در راستای محرومیت‌زدایی بسیج اصناف در اتحادیه‌های متفاوت با مشارکت همدیگر در منطقه های زلزله‌زده و کمتر بهره مند حضورداشته و خدمات‌رسانی می‌کند.

  در همین راستا، در بسیج اصناف استان، نشست‌های بصیرتی را داریم تا بسیجیان با زوایای متفاوت جنگ اقتصادی آشنا شده و بتوانند مبارزه خوبی را دارا باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج اصناف در هفته بسیج اظهار کرد: سرکشی از خانواده‌های اصناف، تهیه گل و گلاب برای غبارروبی مزار شهدا، سمینار شوراهای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اصناف مخصوص برادرهای ازجمله فعالیت‌های بسیج اصناف بمناسبت هفته بسیج می باشند.

مسئول بسیج اصناف استان شهر قم  با اشاره به برپایی سمینار شوراهای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اصناف مخصوص برادرهای تصریح نمود: این سمینار ۳۰ آبان ماه ماه برگزار گردید، در این برنامه اهتمام گردید مأموریت‌های بسیج اصناف تصریح شود، علاوه بر این از عده ای از کسبه که صرفاً کالای ایرانی تولید می‌کردند را در دستور کار قرار داده تقدیر به عمل آمد.

روحی اضافه کرد: امروز  نیز سمینار شوراهای بسیج اصناف و پایگاه‌های بسیج اصناف مخصوص خواهران در اتاق اصناف قم  برگزار خواهد گردید.

نشست خبری مسئولین سازمان‌های بسیج استان شهر قم به روایت عکسطرح « هزار پزشک، هزار مسجد» بمناسبت هفته بسیج در استان شهر قم اجرا می‌شود