– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان شهر قم گفت: خون‌های مطهر زیادی برای به ثمر نشستن و استمرار این انقلاب بر زمین ریخته شده و امروز ما وظیفه‌داریم که این دستاورد گران‌سنگ هزاران شهید و جانباز و ایثارگر […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان شهر قم گفت: خون‌های مطهر زیادی برای به ثمر نشستن و استمرار این انقلاب بر زمین ریخته شده و امروز ما وظیفه‌داریم که این دستاورد گران‌سنگ هزاران شهید و جانباز و ایثارگر را با خدمت‌رسانی خوب تر و صادقانه‌تر به مردم به‌درستی حفظ نماییم.

بسیج دانشجویی شهر قم ۲۱هزار نفر روز اردوی جهادی در منطقه های کم‌برخوردار برگزار نمودنشست خبری مسئولین سازمان‌های بسیج استان شهر قم به روایت عکسطرح « هزار پزشک، هزار مسجد» بمناسبت هفته بسیج در استان شهر قم اجرا می‌شود

وی عنوان نمود: دغدغه کلیدی مسئولین باید خدمت به مردم باشد و این را باید همه بدانیم که میز مسیولیت در نظام اسلامی، میز خدمت و نوکری مردم هست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان شهر قم با اهتمام بر این‌که برگشت به معنویت و تقویت روحیه انقلابی راه غلبه بر مشکلات فعلی هست، بیان داشت: مردم ما به لطف الهی حمایت کننده جدی نظام اسلامی می باشند اما برای مبارزه بر دشمن باید روزبه‌روز به تقویت بُعد معنوی و ایمانی در جامعه همت گماشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان شهر قم با بیان این‌که یکی از الزامات بسیار با اهمیت انقلابی بودن، مطالبه گری هست، اضافه کرد: مردم باید از مسئولین و مسئولان بخواهند که اقدامات انجام‌شده را بیان کرده و دلیل ضعف‌ها و مشکلات را صادقانه بیان نموده و درعین‌حال بکوشند که از ظرفیت مشکلات بکاهند.

وی تصریح نمود: ما همیشه بدهکار مردم و انقلاب هستیم و این مردمی که در همه شرایط و سخت‌ترین مراحل پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند ، لیاقت خدمت خوب تر و بیشتری دارند.

وی با اشاره به تلاش‌های خالصانه حرکت‌های جهادی به همت بسیج سازندگی گفت: ما باید کاری کنیم که این حرکت‌های جهادی روزبه‌روز مردمی‌تر، سازمان‌یافته‌تر، هدفمندتر و کارآمدتر گردد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان شهر قم اضافه کرد: ما در مجموعه بسیج سازندگی آماده همه گونه خدمت‌رسانی به مردم هستیم و در این راستا طبعاً احتیاج به همکاری و همکاری میان دستگاهی نیز وجود دارد، ضمن آن‌که باید شرایطی مهیا کنیم که جوانان با میل و رغبت در روستای زادگاه خود بر جای بمانند و درآمد و شغل شایسته ای برای خود دست‌وپا کنند.

دستوری گفته بود: در حال حاضر اولویت پروژه‌های بسیج سازندگی استان در روستاها ، آب‌رسانی چه در بحث آب شرب و چه آب کشاورزی هست که در این مورد طرح‌ها و برنامه‌های زیادی در دست اقدام داریم و تاحالا نیز پروژه‌های خوبی ازجمله همین پروژه "روستای بنابر" به بهره‌برداری دست یافته هست.

گفتنی هست پروژه اصلاح و بهسازی آب شرب روستای بنابر بااعتباری بالغ‌بر پانصد میلیون ریال دربردارنده آورده بسیج سازندگی، آب و فاضلاب روستایی، شورا و مردم به مدت یک ماه با نقش‌آفرینی جهادگران بسیجی به درنهایت رسید.