[ad_1] اشاره: جنگ‌های بیولوژیکی در ابتدای اسلام و دوران باستان به صورت خرد وجود داشت و از جنگ جهانی دوم با آغاز فعالیت واحد ۷۳۱ ژاپن به صورت کلان‌تری دنبال شد. آمریکا با استفاده از تجربیات این واحد توانست به قدرت برتر در زمینه بیولوژیک و بیوتروریسم برسد. آنها با تولید انواع اسلحه و عامل‌های […]

[ad_1]

اشاره: جنگ‌های بیولوژیکی در ابتدای اسلام و دوران باستان به صورت خرد وجود داشت و از جنگ جهانی دوم با آغاز فعالیت واحد ۷۳۱ ژاپن به صورت کلان‌تری دنبال شد. آمریکا با استفاده از تجربیات این واحد توانست به قدرت برتر در زمینه بیولوژیک و بیوتروریسم برسد. آنها با تولید انواع اسلحه و عامل‌های مختلف بیولوژیکی و با پژوهش‌های مختلف برای رسیدن به یک باور تلاش می‌کند تا آن باور، تسلیم شدن در برابر ابلیس و دست برداشتن از مقاومت است.

از این رو خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، در بخش دوم گفت‌وگو با پروفسور علی کرمی، فوق تخصص مهندسی ژنتیک و متخصص بیوتکنولوژی‌های پزشکی به چگونگی کاربرد عوامل بیولوژیک، فرضیه فان‌وکس و تلاش‌های غرب برای دست‌یابی به این ویروس می‌پردازد. در بخش اول به تعریف جنگ بیولوژیک و ابزارهای آن پرداخته شد.

شهرکریمه ـ موارد استفاده از سلاح‌ها و عوامل بیولوژیک کجاست؟

سلاح بیولوژیکی، سلاحی است که به‎ وسیله آن عامل بیولوژیکی منتشر می‎شود؛ انواع توپ یا گلوله یا هواپیماهای سم‎پاشی که عوامل بیولوژیکی، توسط آن به هدف می‎رسانند. اما در حملۀ بیولوژیکی یا بیوتروریستی از روش‎های بسیار ساده‎تری استفاده می‌کنند. برای مثال وقتی کشوری می‌خواهد به اقتصاد و سیستم کشاورزی کشور دیگری حمله کند، آفت‎هایی را در مزارع آن کشور منتشر می‎کند. در قضیه کرونا، آمریکا با قصد ضربه اقتصادی به چین این اقدام را انجام داده است. ویروس سارس قبل از کرونا در چین و ویروس مرس در منطقه جنوب غرب آسیا نیز به همین منظور شیوع پیدا کرد.

 

 

آمریکایی‌ها در آفریقا انواع عامل‌های بیولوژیکی را تولید می‌کنند؛ زیرا در آنجا فقر بهداشتی، تولید این عوامل را آسان می‌سازد و آمریکایی‌ها با شعارهای ظاهری مانند کمک به درمان بیماری‌ها، انواع بیماری و ویروس را تولید می‌کنند. به عنوان مثال، آمریکایی‌ها یک نمونه پشه دستکاری شده را در آفریقا رها کردند. پشه‌ای که می‌بایست پشه‌های دیگر را عقیم می‌کرد تا زاد و ولد نکنند. اما برخلاف انتظار به تخم‌گذاری پرداخت و منجر به یک تهدید جدی شد. تهدیدی که عامل انتشار ویروس‌های «ابولا» و «زیکا» در آفریقا شد و هزاران نفر را به کام مرگ کشاند. البته آمریکایی‌ها خیلی از اخبارش را سانسور کردند.

پخش آفت در کشور ما نیز توسط آمریکایی‌ها رخ داد. آن‌ها پیش از انقلاب در سال ۱۳۵۶، آفتی به عنوان «کرم ساقه‌خوار برنج» را در شالیزار‌ها پخش کردند. این آفت از موضوعاتی است که کشاورزها می‌گویند قبلا چنین آفتی ندیده‌اند. همچنین فیلم سینمایی برنج‌های خونین به روایت این ماجرا می‌پردازد.

بنابراین، جنگ بیولوژیک به عنوان یک ابزار مخفی و خزنده می‌تواند برای صدمه زدن به اقتصاد یا بیمار کردن کشورها استفاده شود. می‌بینید که یک ویروسی که در کل ۵ گرم نمی‌شود، چگونه کل جهان و کشور ما را ۲ ماه تعطیل کرده است. ویروسی که ارزان‌تر و سبک‌تر از هر بمب اتم عمل می‌کند، دنیا به سمت علوم زیستی و بیولوژیک می‌رود؛ برای همین باید این موضوع را جدی گرفت.

شهرکریمه ـ درباره پروژه فان‌وکس توضیح می‌دهید؟

به طور کلی رژیم صهیونیستی و آمریکا یک هدف را دنبال می‌کنند و آن تسلیم ساختن محور مقاومت و تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی است. موضوع فان وکس را ۷-۸ سال پیش آن را افشا کردم که خیلی‌ها این موضوع را جدی نگرفتند. آمریکایی‌ها در این موضوع که یک فرضیه است، بسیار تحقیق و پژوهش‌های متفاوتی انجام داده‌اند. اما متاسفانه ما در این موضوع حتی حاضر نیستیم تا مطالعاتی را انجام دهیم.

 

 

کلیپی سال‌ها پیش توسط یک هکر منتشر شد. این کلیپ جلسه دانشمندانی را در «پنتاگون» نشان می‌داد که بر روی این پروژه کار می‌کنند.

 


 

چگونه فردی مانند آیت الله العظمی بهجت به این درجه از ایمان می‌رسند یا مدافعان حرم با وجود این اوضاع فرهنگی و رسانه‌ای موفق می‌شوند. در همین موضوع نیز رشته‌ای به نام «Genetics Of Behavior» یعنی ژنتیک رفتار وجود دارد که بارها در سخنرانی‌هایم به این موضوع اشاره کرده‌ام.

پروژه مذکور از سال ۲۰۰۳ آغاز شد. فرض آن‌ها در این پروژه مبنی بر وجود یک ژن با عنوان «مونوآمین۲» یا «VMAT2» که موجب تمایل انسان به دین می‌شود، فطرت نیز همین است، انسان‌ها همگی به دین علاقه دارند اما خدا و ادیان متفاوتی دارند. این پروژه که مخفف عبارت «fundamentalism vaccine» به معنای واکسن ضد بنیادگرایی است دنبال تولید ویروسی برای تخریب این ژن درون انسان هستند.

 

 

در این حوزه دو کتاب به نام‌های «the god gene» (ژن خدا) که هنوز ترجمه نشده و کتاب «زبان خدا» که نویسنده‌اش یک کافر بوده و بعد از تحقیقاتش در این زمینه از سخنرانان مطرح مسیحیت شده، نگارش یافته است. دشمن در کنار فعالیت‌های رسانه‌ای و جنگ نرم و جنگ شناختی برای یک فرضیه سرمایه‌گذاری کرده و تحقیقات بسیار زیادی انجام داده است اما متاسفانه ما در قبال این پروژه هیچ کاری نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا دشمن به موفقیت برسد تا تدافعی عمل کنیم./۸۸۲/ ۴۰۲/

خبرنگار: محمدحسین کتابی

[ad_2]